خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین جشنواره ملی کاریکاتور کارا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۹۷۳

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از همه هنرمندان کاریکاتوریست کشور دعوت کرد در اولین جشنواره ملی کاریکاتور کارآ شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، حامد شمس توضیح داد: اولین دوره جشنواره ملی کاریکاتور کارآ با موضوع کارآفرینی و با محورهای اشتغال زنان، توسعه اشتغال روستایی، مشاغل نوین (استارت آپ ها)، توانمندسازی، بیمه بیکاری، مشاغل آسیب دیده و متاثر از کرونا و توسعه تعاونی‌ها در دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. 

به گفته وی، هادی حیدری دبیری این جشنوره را برعهده دارد. 

شمس در خصوص قوانین شرکت در این جشنواره گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ دی ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

وی تاکید کرد: هر هنرمند مجاز است حداکثر ۳ اثر خود را در جشنواره کارآ شرکت دهد. 

به گفته وی، هر اثر باید در اندازه آ. سه (۷/۲۹ در ۴۲ سانتی‌متر) و با وضوح تصویر (رزولوشن) و فرمت: ۳۰۰dpi / Jpeg ارائه شود. 

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت کار تاکید کرد: همراه آثار باید بیوگرافی هنرمند (در حد ۲۰۰ کلمه)، شماره تلفن و نشانی کامل نیز ارسال شود و آثار ناقص حذف خواهند شد. 

شمس افزود: آثار نباید پیش‌تر منتشر شده یا جایزه گرفته باشند. 

وی در خصوص هدف برگزاری این جشنواره نیز گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قصد دارد تا با برگزاری این جشنواره از زاویه نگاه هنرمندان و به صورت ملموس‌تر به تشریح و معرفی موضوعات و ماموریت‌های خود برای عموم مردم بپردازد. 

وی گفت: برگزیدگان اولین جشنواره ملی کاریکاتور، بهمن ماه معرفی می‌شوند. تمام آثار راه‌یافته به بخش نمایشگاه، در قالب یک کتاب نفیس منتشر و به هنرمندانی که آثارشان در کتاب درج شده باشد، نسخه‌ای تقدیم خواهد شد. 

گفتنی است کاریکاتوریست‌ها تا ۲۰ دی فرصت دارند آثار خود را به نشانی تهران- خیابان آزادی – بین خیابان خوش و بهبودی طبقه هشتم مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی یا نشانی الکترونیکی: cartoon@mcls. gov. ir ارسال کنند. 

همچنین تاکید می‌شود حق استفاده از آثار ارسالی برای وزارت تعاون٬کار و رفاه اجتماعی محفوظ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز