خبرگزاری کار ایران

انجام نشدن اصلاحات همسان‌سازی برای برخی بازنشستگان سخت و زیان‌آور/ وزیر کار و سازمان: در ماه‌های آتی اعمال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۹۴۴

بازنشستگان سخت و زیان‌آور می‌گویند: همان افزایش ناچیز اصلاحات همسان‌سازی در فیش آذرماه اعمال نشده است.

برخی بازنشستگان سخت و زیان‌آور در تماس با خبرنگار ایلنا، از اجرایی نشدن اصلاحات همسان‌سازی در آذرماه خبر دادند.

 بازنشستگان می‌گویند: علیرغم وعده‌های قبلی، فیش آذرماه و مرداد ماه ما با هم فرقی ندارد و همان افزایش ناچیز را به حسابمان نریخته‌اند.

این بازنشستگان، نمونه‌هایی از فیش‌های حقوقی خود را برای خبرنگار ایلنا ارسال کرده‌اند. در این فیش‌ها، دریافتی بازنشستگان در آذر، تغییری نکرده است.

یک بازنشسته اهوازی در این رابطه می‌گوید: من همان دریافتی مرداد را داشتم؛ با ۱۴۲۰ تماس گرفتم گفتند برای سخت و زیان‌آورها، اصلاحات اجرا شده؛ گفتم برای من اینگونه نیست؛ در نهایت متوجه شدم که برای برخی اعمال نشده است.

در روزهای گذشته، وزیر کار نیز وعده داد این اصلاحات در ماه‌های بعد اعمال خواهد شد.

موضوع به دیر برگزار شدن جلسات هیات امنا و نهایی شدن اصلاحات بازمی‌گردد. احتمالاً در ماه‌های بعد این مشکل، مرتفع خواهد شد. ضمن اینکه قرار است جلسات مجدد برای رفع نواقص همسان‌سازی بازنشستگان سخت و زیان‌آور برگزار شده و براساس رای اخیر دیوان عدالت، اصلاحات انجام شود. بازنشستگان امیدوارند نتایج این جلسات در دی ماه نهایی شده و بالاخره سوابق آن‌ها به درستی و عادلانه در همسان‌سازی، لحاظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز