خبرگزاری کار ایران

پیام وزیر کار به سومین جشن یلدای کارگری

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۶۸۰

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به مناسبت سومین جشن یلدای کارگری، پیامی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام محمد شریعتمداری به این شرح است: 

امروزه ورزش به عنوان یک اهرم موثر در افزایش بهره‌وری سازمانی و یکی از روش‌های توسعه فعالیت‌ها در جوامع، مطرح می‌باشد.

متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و اثرات منفی آن بر جوامع علی‌الخصوص به جامعه کارگری مسبب بروز آسیب‌های متعددی شده است.

بسیار خرسندم که با تدبیر معاونت فرهنگی اجتماعی و مشارکت گروه‌های کارگری و کارفرمایی در طی چند سال گذشته شاهد برگزاری جشنواره‌های تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران بودیم.

در شرایط کنونی که هر روز شاهد آنیم که تعداد بسیار زیادی از هموطنان جان خود را بخاطر این بیماری از دست می‌دهند، باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضمن حفظ سلامتی خود و خانواده یاریگر کادر درمان عزیز کشورمان باشیم.

بدین منظور در راستای صیانت از سلامت و نشاط اجتماعی نیروی کار در شب مزین به ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به منظور حمایت از کادر درمان، سومین  جشنواره خانوادگی شب یلدای جامعه کار و تولید  را با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار خواهیم نمود و جا دارد تا از عوامل و دست اندرکاران این مهم تقدیر و تشکر نمایم.

امیدوارم با از بین رفتن این بیماری  بار دیگر برگزاری این جشنواره در فضای حقیقی اجرا و بنده نیز مفتخر به حضور در این مراسم باشم.

گفتنی است که سومین جشن یلدای کارگری یک شنبه شب در بستر فضای مجازی برگزار شد. 

براساس برنامه طراحی شده از سوی اداره کل امور ورزشی هر استان تعداد 50 خانواده کارگری را از طریق صفحه رسمی جشنواره ثبت نام کردند و در نهایت راس ساعت 16/30 روز یک شنبه سی ام آذرماه از محل مجموعه کارگران شهید معتمدی این جشن بر روی صفحه رسمی جشنواره در اینستاگرام آغاز شد.

جشن یلدای کارگری شامل برنامه های مفریح و تفریحی متعددی بود که استانهای مختلف به ترتیب اجرا کردند.

حافظ خوانی تا مسابقه و سرگرمی و ارائه بازیهای بومی محلی خانواده ها که در هر خانواده از محل مسکونی خود ارائه‌کننده بخش هایی از این جشن بودند جزو آیتم‌های جشن یلدای کارگری بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز