خبرگزاری کار ایران

رضایت ۸۶ درصدی بیماران کرونایی از عملکرد پرستاران مراکز درمانی تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۱۹۹

رییس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی از رضایت ۸۶ درصدی بیماران کرونایی از عملکرد پرستاران شاغل در بیمارستانهای تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، روزبه کردونی به مناسبت روز پرستار اعلام کرد: در نظرسنجی که چندی پیش با عنوان «رضایت‌سنجی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا ترخیصی از بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی» توسط موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی انجام شده، میزان رضایت این دسته از شهروندان از تجربه حضور در مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی در برخی استان‌های کشور شامل ۱۰ استان آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، سمنان، فارس، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران بررسی شد.

رئیس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی گفت: ۹۲.۱ درصد از پاسخگویان به این نظرسنجی بیمه شده تامین اجتماعی بوده اند.

وی ادامه داد: براین اساس، اعلام شد که ۸۳.۴ درصد از بیماران بستری شده از عملکرد پزشکان در بیمارستان‌ها و ۸۶.۱  درصد از عملکرد پرستاران بیمارستان‌های تامین اجتماعی اعلام رضایت بسیار بالایی داشته اند.

کردونی گفت: ۶۹.۶ درصد از بیماران بستری شده از خدمات سازمان تامین اجتماعی در ایام بیماری رضایت داشته و ۷۷.۳ درصد نیز از کل دوره‌ای که در بیمارستان بستری بوده‌اند رضایت خود را اعلام کرده‌اند که بخش بسیار زیادی این میزان رضایت، به عملکرد پرستاران برمی گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز