خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی بخش جراحی قلب بیمارستان تامین اجتماعی رشت مطالبه مهم بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۰۴۰

اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان گیلان در دیدار با سرپرست مدیریت درمان استان خواهان تسریع در راه‌اندازی بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان گیلان در دیدار با سرپرست مدیریت درمان استان با توجه به کمبود تخت‌های جراحی قلب در استان و نیاز بیمه‌شدگان استان به خدمات درمانی تخصصی قلب، خواهان پیگری و تسریع در راه‌اندازی ساخت بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت شدند. 

رضا قنبرپور در این جلسه با تایید نیاز مردم و بیمه‌شدگان استان به افزایش بخش جراحی قلب اظهار داشت: با کسب دریافت مجوز ساخت بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی بزودی عملیات ساخت این بخش آغاز خواهد شد. 

سرپرست مدیریت درمان استان گیلان افزود: در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی، بخش تروما و حوادث بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت نیز راه‌اندازی شده است. 

وی همچنین به افزایش ۱۰ تخت NICU بخش مراقبت ویژه نوزادان بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت هم اشاره کرد و افزود: در راستای توسعه خدمات درمانی برای بیمه شدگان تامین اجتماعی استان به زودی تجهیز درمانگاه آستانه اشرفیه و ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی انزلی انجام خواهد شد. 

وی ادامه داد: همچنین کار ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی تامین اجتماعی لنگرود نزدیک به ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز