خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

رفع اشکالات همسان‌سازی بازنشستگان سخت و زیان‌آور در دست پیگیری‌ست/ امیدواری برای حل مساله براساس رای دیوان عدالت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۰۱۲

علی دهقان‌کیا از پیگیری رفع نواقص همسان‌سازی بازنشستگان سخت و زیان‌آور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان سخت و زیان‌آور از اصلاحات همسان‌سازی که در آذرماه اجرایی شده، رضایت ندارند. در جریان این اصلاحات، دریافتی هر بازنشسته بین بیست تا نهایت صد هزار تومان زیاد شده است. بازنشستگان می‌گویند: این اصلاحات نتوانسته حق و حقوق ما را به درستی ادا کند.

علی دهقان‌کیا (رئیس کانون کارگران بازنشسته تهران) در این رابطه می‌گوید: رفع نواقص همسان‌سازی بازنشستگان سخت و زیان‌آور توسط کانون عالی و کانون‌های بازنشستگی در دست پیگیری است و امیدواریم نقایص آن به زودی برطرف شود.

وی با تاکید بر حق بازنشستگان و درستی مطالبات آنها می‌گوید: انشالله در این زمینه، جلساتی برگزار خواهد شد و مشکلات برطرف خواهد شد.

دهقان‌کیا اضافه می‌کند: رای اخیر دیوان عدالت تاکید دارد باید سوابق استحقاقی بازنشستگان سخت در فرمول‌های همسان‌سازی مدنظر قرار بگیرد؛ اصلاحاتی که قرار است صورت بگیرد براساس همین رای دیوان است.

وی تاکید کرد: در تلاشیم که حق و حقوق بازنشستگان اعاده شده و نارضایتی‌های آنها برطرف شود؛ در این زمینه قرار است جلساتی با مسئولان امر برگزار شود؛ اعضای کانون‌ها در این جلسات، پیگیر حقوق بازنشستگان خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز