خبرگزاری کار ایران

بخشی از مطالبات کارگران شهرداری «آبژدان اندیکا» پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۴۸۱

منابع کارگری در استان خوزستان از تامین منابع مالی برای پرداخت بخشی از معوقات مزدی کارگران شهرداری «آبژدان اندیکا» خبر دادند.

یکی از منابع کارگری در تماس با خبرنگار ایلنا، گفت: به دنبال اعتراضات مکرر کارگران شهرداری «آبژدان اندیکا» سرانجام شورای تامین استان با تامین منابع مالی ۶۵۰ میلیونی،‌ وعده‌ی پرداخت بخشی از معوقات مزدی کارگران را در روز‌های آینده داد.

به گفته وی، واریز دقیق کل مطالبات کارگران بر اساس وعده‌ای داده شده مسئولان به درستی مشخص نیست اما به زودی با اتمام کارهای اداری آن بخشی از این مطالبات به حساب کارگران واریز خواهد شد.

این کارگر با بیان اینکه پرداخت مطالبات مزدی او و سایر همکارانش در مجموعه شهرداری بیش از ۲۰ ماه و پرداخت حق بیمه نیز ۸ماه به تاخیر افتاده بود، در ادامه گفت: این موضوع باعث شد تا کارگران در ماه‌های گذشته برای مشخص شدن وضعیت مطالبات خود چندین تجمع اعتراضی مقابل ساختمان شهرداری برگزار کنند.

وی با بیان اینکه تقریبا هر هفته برای رسیدگی به وضعیت شغلی خود در مقابل شهرداری و شورای شهر جمع می‌شویم و پیگیر مطالبات خود از مسئولان استانی هستیم، در پایان گفت: چندین سال است وضعیت بلاتکلیفی داریم و علارغم آن مطالبات مزدی‌مان نیز از چند سال پیش پرداخت نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز