خبرگزاری کار ایران

در دیدار نمایندگان کارفرمایان با نائب رئیس مجلس مطرح شد؛

حل مشکلات اقتصادی و کارگری واحدهای تولیدی در بودجه ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۸۳۵

مشکلات اقتصادی و کارگری واحدهای تولیدی در جلسه‌ای با حضور نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی و قائم مقام کانون کارفرمایان استان تهران بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مشکلات اقتصادی و کارگری واحدهای تولیدی، یافتن راه‌حلی برای کاهش مشکلات صنعت، خروج از بحران اقتصادی کرونا، مقابله با تبعات تحریم‌های ارزی برای تولیدکنندگان و بهبود توسعه کسب و کار از طریق تصویب یک بودجه منطقی برای سال ۱۴۰۰ از موضوعات مطرح شده در جلسه‌ی امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با حمیدرضا سیفی، دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران و محمد برهانی قائم مقام کانون کارفرمایان استان تهران بود. 

با توجه به اینکه واحدهای اقتصادی در پرداخت معوقات کارگری، مطالبات تامینکنندگانِ مواد اولیه و بروزرسانی اقساط بانک‌ها، مشکلاتی دارند قرار بر این شد که راهکارهایی برای حل این مشکلات در مجلس ارائه شود. یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه، رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگانی است که در دوران شیوع کرونا و تعطیلی برخی کسب و کارها، توان تامین مواد اولیه خود را ندارند و تحریم‌ها و مشکلات ارزی هم این مشکل را تشدید کرده است؛ به نحوی که فعالیت‌های یا متوقف شده و یا با کمترین ظرفیت ادامه دارد. پیگیری این مشکل از طریق ارائه‌ی راهکارهای قانونی و تسهیل‌کننده، خواسته اصلی واحدهای تولیدی از مجلس است. یکی دیگر از موارد مطرح شده در این جلسه، گنجاندن بودجه‌ای مناسب در لایحه بودجه سال آینده برای تامین نقدینگی واحدهای تولیدی بود.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز