خبرگزاری کار ایران

حمایت صندوق بیمه اجتماعی از رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال ۹۹

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۶۶۶

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از حمایت تحصیلی این صندوق از رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، علی شیرکانی درخصوص طرح حمایت تحصیلی صندوق بیمه اجتماعی از رتبه‌های برتر کنکور سال۹۹، گفت: این صندوق به منظور افزایش خدمات کوتاه مدت خود و با تاکید بر رفع دغدغه‌های تحصیلی خانوارهای روستایی حمایت تحصیلی از فرزندان آن‌ها را اولویت قرار داده و به همین منظور طرح بورسیه تحصیلی رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال جاری را اجرا می‌کند. 

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ادامه داد: مبنای اجرای این طرح نظرسنجی از خانواده‌های عضو صندوق بود که با همکاری مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) صورت گرفت و مشخص کرد موضوع حمایت مالی از تحصیل فرزندان یکی از دغدغه‌های اصلی این عزیزان به شمار می‌رود. 

وی درخصوص چگونگی و شرایط بهره‌مندی از بورسیه تحصیلی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، افزود: مهمترین معیار استفاده از این طرح عضویت پدر، مادر و یا خود فرد در صندوق بیمه اجتماعی است. 

شیرکانی در پاسخ به این که آیا این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت یا نه، نیز گفت: مشمولین این طرح طی دوران ۴ساله تحصیل خود در مقطع کارشناسی در صورت تمدید عضویت والدین و یا خود دانشجو، می‌توانند در سالهای آتی نیز از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز