خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کار سلفچگان حادثه انفجار را تکذیب و آتش‌نشانی قم تایید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۳۴۷

درحالی‌که روابط عمومی اورژانس کشوری از انفجار در واحد کوره یکی از کارخانه‌های منقطه ویژه سلفچگان خبر داده است، رئیس اداره کار این منطقه وقوع حادثه را رد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یک مورد انفجار کوره در کارخانه (فولاد صنعت پردیس آذربایجان) واقع در قم _ سلفچگان صبح امروز (۲۴ آذر ماه) به سامانه ۱۱۵ اورژانس کشور اطلاع داده شد. مجتبی خالدی (سخنگوی اورژانس کشور) از مصدومیت ۱۳ کارگر و مرگ ۲ نفر دیگر خبر داد. 

به گفته خالدی، ۸ نفر از مصدومان حادثه در محل درمان شدند و ۵ نفر دیگر از طریق اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شدند. 

اگرچه خبر انفجار کوره در سلفچگان در فضای رسانه‌ای کشور منتشر شد اما رئیس اداره کار منطقه ویژه سلفچگان هرگونه انفجاری را تکذیب کرد. 

قنبری (رئیس اداره کار رفاه و تامین اجتماعی منطقه ویژه سلفچگان) گفت: خبر انفجار سلفچگان اشتباه است و ما به صورت تلفنی پاسخگوی پرسش‌های شما نیستیم. هیچ انفجاری صورت نگرفته است. ما هم اطلاعاتی به صورت تلفنی در اختیارتان نمی‌گذاریم. شما ابتدا تحقیق کنید که آیا گزارش‌ها به این منطقه برمی‌گردند؟

اگرچه این حادثه از سوی رئیس اداره کار این منطقه رد شد، اما حمید کریمی (مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی قم) حادثه انفجار را متعلق به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان می‌داند. 

او درباره حادثه انفجار گفت: حادثه انفجار مربوط به منطقه ویژه سلفچگان است و در منطقه شهری نیست. ما حوادث شهری را تحت پوشش خدمات خود قرار می‌دهیم. آتش‌نشانی منطقه مذکور هنوز اطلاعی در اختیار ما قرار نداده است. ما در سازمان آتش‌نشانی پیگیر موضوع هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز