خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای مطرح شد؛

مدیریت جدید مخابرات به مطالبات کارگزاران مخابرات روستایی توجه کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۴۶۴

جامعه کارگزاران مخابرات روستایی ضمن تبریک به مدیریت جدید مخابرات، مطالبات خود را تشریح نمودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جامعه کارگزاران مخابرات روستای کشور در بیانیه‌ای، ضمن تبریک انتخابات مدیران جدید مخابرات، به تشریح نکاتی پرداخته است.

در این بیانیه آمده است: ایجاد تحولات ساختاری و پوست‌اندازی در هر سازمان و نهادی می‌تواند زمینه‌سازی برای تغییر رویکردها نسبت به نیروهای انسانی در حوزه‌های مختلف، نوسازی و تعویض امکانات موجود و استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها، اتخاذ تصمیمات مهم و عقلانی، در پیش گرفتن سیاست‌های عمل گرایانه در جهت ارتقا و پیشرفت تشکیلات مذکور باشد. پیرو تحولات بنیادی در هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در ۱۸ آذر، جامعه کارگزاران مخابرات روستایی با ابراز امیدواری نسبت به این تغییرات مدیریتی، تبریکات صمیمانه خود را به مناسبت انتخاب «دکتر محمود زاده» به عنوان رئیس هیئت مدیره و «مهندس سلطانی» به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات و انتخاب دیگر اعضا هیئت مدیره را اعلام می‌دارد و آرزوی توفیقات روز افزون را از خداوند منان برای آن‌ها خواستار است.

در ادامه آمده است: کارگزاران مخابرات روستایی نیروهای رسمی و خدمتگزاری هستند که سالیانی‌ست از پیشگامان حوزه ارتباطات روستایی در اکثریت نقاط کشور با سختی‌های فراوان و امکانات کم در خدمت شرکت و مردم بوده و هستند ولی با توجه به نامهربانی‌های سران قبلی شرکت مخابرات به عنوان فرزند خوانده مخابرات تلقی شده و در سایه همین نگاه تبعیض‌گرایانه کمترین مزایا، حقوق و دریافتی‌ها را نسبت به دیگر کارکنان شرکت مخابرات ایران داشته و دارند. مطالبات کارگزاران خواسته‌های بحق و قانونی هستند که یا به فراموشی سپرده شده‌اند و یا بر روی آن‌ها چشم بسته شده است که انتظار می‌رود هیئت مدیره جدید تصمیمات جدی و سریع نسبت به سرنوشت این قشر آسیب‌پذیر و حل مشکلات موجود آن‌ها گرفته و ناملایمات گذشته را جبران نماید. استفاده از پتانسیل و ظرفیتهای کارگزاران در درون ساختار تشکیلاتی و اداری شرکت مخابرات می‌تواند باعث کمک به پیشرفت اهداف و برنامه و سیاستهای مخابرات باشد و زمینه‌ای برای تحولات آینده.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز