خبرگزاری کار ایران

مرگ یک جوان جویای کار بر اثر خودکشی در هفت تپه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۲۹۰

امروز ۲۲ آذر یک کارگر جویای کار در حوالی مجتمع هفت تپه روستای حرد به دلیل مشکلات خانوادگی دست به خودکشی زد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا آل کثیر، یکی از جوانان جویای کار در مجتمع کشت و صنعت هفت تپه بود که شب گذشته (۲۲ آذر ماه) در محل سکونت خود واقع در شهر «حرد» خود را حلقه واویز کرد و متاسفانه بعد از انتقال به بیمارستان امروز شنبه جان باخت.

اگرچه برخی منابع خبری در فضای مجازی، علت را نارضایتی وی از شرایط زندگی و بیکاری اعلام کرده و می‌گویند؛ این جوان به دلیل مشکلات ناشی از بیکاری اقدام به این کار کرده است اما هنوز دلیل اصلی خودکشی اعلام نشده است.

یک منبع خبری در هفت تپه در ارتباط با شائبه اقدام به خودکشی این فرد در اعتراض به ادامه روند بیکاری گفت: اقدام به خودکشی آل کثیر هیچ ربطی به مجموعه هفت تپه ندارد هر چند وی متقاضی کار در هفت تپه بود و سال پیش چند روزی در در این مجتمع کار کرده است.

او با بیان اینکه آل کثیر مشکلات خانوادگی داشت، اضافه کرد: او دارای یک برادر و سه خواهر بود که به دلیل مشکلات جسمی مسئولیت سرپرستی آن‌ها را برعهده داشته اما اخیرا به دلیل افزایش مشکلات خانوادگی در فشار بوده است.

روابط عمومی مجتمع نیشکر هفت تپه هم با ابراز تاسف از وقوع این اتفاق به ایلنا گفت: آقای آل کثیر جوان خوب هفت تپه‌ای است که همانند سایر جوانان، متقاضی کار در هفت تپه بوده است.

او با بیان اینکه آل کثیر به‌جز چند روز، هیچ سابقه شغلی دیگری در این مجموعه ندارد، در ادامه افزود: اینکه برخی افراد در فضای مجازی اقدام به خودکشی این جوان را به مجموعه هفت تپه مرتبط می‌کنند، درست نیست.

وی افزود: اکثر کارگران مجموعه هفت تپه این جوان و خانواده او را می‌شناسند و از وضعیت زندگی او باخبر بودند.

به گفته وی، آل کثیر کارگر جویای کار در هفت تپه بود که سال پیش درخواست کار خود را به مدیریت مجموعه داد. وی بعد از مدتی در مجموعه مشغول کار شد اما به دلیل مشکلات جسمی که داشت، امکان همکاری پیدا نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز