خبرگزاری کار ایران

انتقاد بازنشستگانِ سخت و زیان‌آور به افزایش ناچیزِ اصلاحات همسان‌سازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۳۴۰

بازنشستگان سخت و زیان آور از استان‌های مختلف نسبت به شیوه‌ی اصلاحات همسان‌سازی اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اصلاحات همسان‌سازی برای بازنشستگان سخت و زیان‌آور در روزهای گذشته اجرایی شده و فیش‌های حقوقی جدید نیز صادر شده است اما این اصلاحات نتوانسته رضایت بازنشستگان را جلب کند.

بازنشستگان استان‌های مختلف در تماس‌های مکرر نسبت به افزایش ناچیز این اصلاحات انتقاد کردند؛ یک بازنشسته مشهدی در این رابطه می‌گوید: ما را از مرداد تا آذر معطل نگه داشتند و بارها وعده اصلاح دادند حالا حقوق من فقط بیست هزار تومان زیاد شده!

بازنشسته دیگری با بیان اینکه ابتدا در مرداد پانصد هزار تومان به حقوق من زیاد شد اما گفتند که اصلاح می‌کنیم و حالا فقط بیست هزار تومان دیگر افزایش ماهانه نصیب من شده، می‌گوید: کانون عالی بازنشستگان و نمانیدگان بازنشستگان در کانون‌ها نباید به چنین فرمول‌هایی رضایت می‌دادند؛ آن‌ها به جای مطالبه از دولت که اعتبار و پول برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری بدهد، حاضر به افزایش ناچیز حقوق بازنشستگان شدند.

این بازنشسته می‌گوید: قرار است با کانون عالی بازنشستگان دیدار و اعتراض خود را به گوش آن‌ها برسانیم؛ حتی احتمال دارد به دیوان عدالت شکایت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز