خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق تعاون ایران تاکید کرد؛

سرمایه اولیه اتحادیه امکان یک وانت بود/ حضور خالصانه مرحوم رسولی در اتاق تعاون

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۵۴۴

مراسم ترحیم مدیرعامل اتحادیه امکان و عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران با حضور رئیس و هیات رئیسه اتاق تعاون، اعضای خانواده آن مرحوم و جمعی از تعاونگران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در اتاق تعاون ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن عبداللهی (رئیس اتاق تعاون ایران) که از سخنرانان مراسم ترحیم مدیرعامل اتحادیه امکان و عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران بود، با بیان اینکه بیماری کرونا تعداد زیادی از دوستان را از ما جدا کرد، گفت: «تعداد زیادی از دوستان خود را به این دلیل از دست دادیم و آقای رسولی هم آخرین آن‌ها بودند. اینها همه عزیزان ما هستند و منزلت بالایی داشتند و یاد آن‌ها تا ابد در روان‌مان جاری است. با توجه به وجود کرونا، شرایط به گونه‌ای نبود، که برای آن‌ها مراسمی با حضور علاقه‌مندانشان برگزار کنیم.» 

وی افزود: «امروز هم مراسم کوچکی را در اتاق تعاون ایران برگزار کردیم تا یاد مرحوم رسولی را گرامی بداریم؛ البته که مقام ایشان در حد برگزاری مراسم پرشوری است. امروز تعداد زیادی به صورت مجازی در این مراسم شرکت می‌کنند تا یاد ایشان را گرامی بدارند.» 

رئیس اتاق تعاون ایران با بیان اینکه آقای رسولی نزدیک به ۴۰ سال در بخش تعاون مشغول بودند و بیشتر دوران تعاون‌گری‌شان را صرف توسعه اتحادیه سراسری امکان کردند و در این مدت مدیریت آن را برعهده داشتند. امروز یکی از دوستان خاطره‌ای از سال ۶۱، برایم تعریف کرد که یادآور تلاش‌های مرحوم رسولی برای سرپا نگه داشتن اتحادیه امکان در سخت‌ترین سال‌ها و توسعه آن است.» 

عبداللهی افزود: «این دوست نقل می‌کردند، که در سال ۱۳۶۱، جمعی با همراهی آقای رسولی به دیدار یکی از شخصیت‌ها می‌روند تا برای حمایت از اتحادیه امکان، کمک بگیرند. آن زمان امکان نوپا بود و قدرت چندانی نداشت. آن دوست نقل می‌کرد که وقتی شخصی که به دیدار آن‌ها رفته بودند، پرسید تا به حال چه کرده‌اید و اتحادیه‌تان چه ظرفیتی دارد، آقای رسولی گفتند که کل دارایی تعاونی یک وانت است.» 

رئیس اتاق تعاون ایران، ادامه داد: «امروز با مدیریت آقای رسولی همان یک وانت، به یکی از قدرتمندترین اتحادیه‌های تعاونی کشور تبدیل شده است. آقای رسولی همچنین یکی از موسسان اتاق تعاون ایران در سال‌های ۷۲ و ۷۳ است. در طول ۶ سال اخیر هم که به عنوان عضو هیات رئیسه انتخاب شدند خالصانه، متعهدانه و متدین خدمت کردند.» 

وی با بیان اینکه آخرین باری که با آقای رسولی به صورت تلفنی صحبت کردم، متوجه شدم که تست کرونایشان مثبت اعلام شده است، گفت: «پیش از اینکه نتیجه تست کرونا را اعلام کنند، گفتم که بیایید دیداری داشته باشیم که توضیح دادند که امکانش نیست و این مشکل به وجود آمده است. متاسفانه خیلی زود ایشان را از دست دادیم. مرحوم رسولی یکی از بهترین دوستان و همکاران اتاق تعاون بودند. امیداروم که از شر این ویروس خلاص شویم. از خداوند علو درجات را برای مرحوم رسولی می‌خواهیم و برای خانواده و همکاران و دوستان وی طلب صبر داریم. »

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز