خبرگزاری کار ایران

فعالان کارگری درگذشت حسن رسولی را تسلیت گفتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۴۰۶

به دنبال درگذشت مدیرعامل اتحادیه امکان، تعدادی دیگر از فعالان کارگری فقدان این چهره خدمتگزار کارگری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به دنبال درگذشت حسن رسولی (مدیرعامل اتحادیه امکان) جمع دیگری از فعالان کارگری در صنعت ساختمان کشور و اعضای هیات اجرایی خانه کارگر، فقدان این چهره خدمتگزار کارگری را تسلیت گفتند.

متن پیام‌ها به شرح زیر است:

پیام تسلیت اعضای کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور

انالله و اناالیه راجعون

جناب آقای حاج حسن رسولی پس از عمری تلاش و مجاهدت و خدمت مخلصانه به جامعه کار و تلاش کشور، دیده از جهان فروبستند و به سوی معبود شتافتند و با رفتن‌شان دوستداران‌شان را در غم و ماتم فرو بردند.

ایشان که از پایه‌گذاران اتحادیه امکان (تعاونی‌های مصرف کارگران کشور) بودند، بیش از سی سال از عمر با عزت خود را وقف خدمت به خانواده بزرگ کارگری کشور در شرایط سخت اقتصادی نموده و با مدیریت شایسته خود در کاهش دغدغه‌های معیشتی این قشر زحمتکش نقش بسیارموثری داشتند،

اعضای کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور درگذشت این انسان شریف و خدمتگزار را به خانواده گرامی آن عزیز سفر کرده و جامعه کار و تلاش کشور صمیمانه تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علو درجات و رحمت واسعه الهی مسالت دارم.

روحش شاد و یادش گرامی باد

 

پیام تسلیت محمد باقری (رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان تهران)

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج حسن رسولی، مدیرعامل اتحادیه امکان کشور که عمر با عزت خود را در راه خدمت صادقانه به جامعه کارگری سپری کرد، به علیرضا محجوب (دبیرکل محترم خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران) و خانواده آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

روحشان شاد باد

 

پیام تسلیت سیدحسین رسولی (دبیر و هیات اجرایی خانه کارگر مشهد)

انا لله اناالیه راجعون

رحلت یار صدیق، رفیق باوفا، انسان متدین و زحمتکش را به جامعه کارگری و برادر بزرگوارجناب محجوب عزیز و جامعه کارگری تسلیت عرض می‌کنم.

مرحوم آقای حاج حسن سالیان دور که من در تهران عضو شورای اسلامی کارخانه شیشه میرال و مسئول کانون انجمن‌های اسلامی کارخانجات جاده ساوه ازخانه کارگر مرکز بودم، نماینده منتخب یکی از کارخانه‌های جاده مخصوص بود که برای حقاق حقوق کارگران به جدیت تلاش می‌کرد. ایشان بعداز مدت بیش سی سال خدمت صادقانه در اتحادیه امکان مرکز، سایر تعاونی‌های شهرستانی ازجمله اتحادیه امکان مشهد را به اوج خود رساند که املاک و مستقلات تعاونی امکان که بالغ بر میلیاردها تومان ارزش مالی دارد را برای ارتزاق کارگران راه‌اندازی کرد. درحقیقت او فردی کم‌نظیر برای کارگران کل کشور بود. روحش شاد و یادش گرامی. صلوات و فاتحه برای شادی روحش می‌خوانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز