خبرگزاری کار ایران

رونمایی از نهمین خدمت غیرحضوری تامین اجتماعی/ ارزیابی مستمر خدمات از سوی سازمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۹۱۱

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از ارزیابی مستمر خدمات غیرحضوری این سازمان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در پنجمین جلسه رونمایی از خدمات ۳۰ گانه غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰، اظهار داشت: امروز نهمین خدمت غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که توافق غیرحضوری کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مکاتبات الکترونیکی است، رونمایی می‌شود. 

سالاری افزود: در این ۵ هفته طرح‌ها مطابق برنامه رونمایی شده است و امیدواریم تا پایان طرح همه برنامه‌ها به خوبی و در زمان مقرر اجرا شوند و طرح‌های افتتاح شده به صورت غیرحضوری کامل و به روش آسان و روان برای مردم مورد استفاده قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه برخی خدمات سازمان تأمین اجتماعی منجر به دریافت و یا پرداخت وجوه می‌شود، گفت: این خدمات حساسیت بیشتری دارند و باید با جدیت و دقت بالاتری کار انجام شود و البته سرویسی که به صورت غیرحضوری انجام می‌شود قطعا باید در شعب حذف شود. 

میرعامل سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم هماهنگی و هم‌افزایی تمامی واحدهای این سازمان برای پیشبرد خدمات غیرحضوری تأکید کرد و گفت: سرویس‌ها غیرحضوری مختلف با هم ارتباط دارند و تمامی واحدهای سازمان باید به صورت مشترک و هم راستا برای تکمیل این خدمات بااستفاده از تمامی ظرفیت‌ها تلاش کنند. 

سالاری از برنامه ریزی برای اصلاح و به‌روزرسانی معماری سامانه خدمات الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: با تکمیل خدمات غیرحضوری این برنامه نیز به اجرا در می‌آید و تمامی سامانه‌ها به یکدیگر متصل خواهند شد. 

وی توافق غیرحضوری کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مکاتبات الکترونیکی را نهمین فرایند از خدمات غیرحضوری طرح ۳۰۷۰ اعلام کرد و افزود: بهره برداری از این سرویس موجب تسهیل امور کارفرمایان می‌شود و نقطه شروعی برای غیرحضوری شدن سایر خدمات تامین اجتماعی به کارفرمایان است. 

سالاری ادامه داد: بعد از این سرویس خدمات دیگری نیز غیرحضوری خواهند شد و کارفرمایان برای هیچ کاری نیاز به مراجعه حضوری به شعب نخواهند داشت. 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: درحال حاضر مبالغ مربوط به تعهدات کوتاه مدت برای افرادی که دارای حساب بانک رفاه هستند، پس از طی مراحل در سامانه خدمات غیرحضوری به صورت روزانه پرداخت می‌شود و امیدواریم با همکاری بانک رفاه کارگران این خدمات به افرادی که دارای حساب بانکی دیگری هستند نیز برقرار شود. 

علی اکبر ربیع زاده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گزارشی از روند خدمات غیرحضوری و پیشرفت طرح ۳۰۷۰ ارائه داد. 

وی اظهار داشت: توافق غیرحضوری کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مکاتبات الکترونیکی یک سرویس کلیدی برای غیرحضوری شدن تعداد بیشتری از خدمات به کارفرمایان است. امروز با وجود اینکه تا کنون ۹ سرویس از خدمات ۳۰گانه به بهره برداری رسیده است اما از نظر میزان پیشرفت کار به نزدیک به ۵۰ درصد رسیده‌ایم و عملا با راه اندازی این سرویس‌ها بخش قابل توجهی از اقدامات و زمینه‌سازی‌های مورد نیاز برای سایر سرویس‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز