خبرگزاری کار ایران

سلسله نشست‌های گفتگوی راهبردی ۱۳۹۸ کتاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۶۲۳

موسسه راهبردهای بازنشستگی صبا (نهاد پژوهشی صندوق بازنشستگی کشوری) مجموعه سخنرانی‌ها و مطالب ارائه شده در ۱۰ نشست مربوط به این موسسه در سال ۹۸ را در قالب کتاب، منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، کتاب «سلسله نشست‌های گفتگوی راهبردی سال ۱۳۹۸» مجموع سخنرانی‌ها و مطالبی است که شرح آن در ۱۰ نشست تخصصی موسسه راهبردهای بازنشستگی صبا در سال گذشته توسط متخصصان و کارشناسان حوزه اجتماعی و اقتصادی ارائه شده است. 

این کتاب شامل مطالبی چون نقد و بررسی کتاب «کابوس بازنشستگی»، کالبدشکافی ابعاد پیوندی نظام مالیاتی و نظام تأمین اجتماعی، معرفی کتاب «قوانین مغز برای سالمندان»، نانوشته‌های اصلاحات بازنشستگی، معرفی الگوها و عوامل تعیین کنندهٔ انتقالات بین نسلی، موانع اصلاحات بازنشستگی، نقد و بررسی کتاب «بیمه اجتماعی و عدالت اجتماعی»، معرفی کتاب «بازنشستگی لنگرگاه آرامش»، رفتار مصرفی بازنشستگان و همچنین معرفی طرح پایگاه اقتصادی- اجتماعی بازنشستگان کشوری است که در ۱۴۸ صفحه تدوین، چاپ و منتشر شده است. 

فایل پی دی اف کتاب «سلسله نشست‌های گفتگوی راهبردی سال ۱۳۹۸» در سایت موسسه راهبردهای بازنشستگی صبا قابل دسترس و ذخیره‌سازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز