خبرگزاری کار ایران

کارگران «پروژه بهسازی و اصلاح خطوط ریلی سریز به کرمان» در منگنه مشکلات معیشتی/ دستمزدها با تاخیر پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۸۱۹

کارگران پروژه بهسازی واصلاح خطوط ریلی سریز به کرمان از شرایط شغلی خود انتقاد دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پیمانکاری پروژه بهسازی و اصلاح خطوط ریلی سریز به کرمان از اوضاع و احوال شغلی خود رضایت ندارند.

این کارگران می‌گویند: دستمزد به صورت حداقلی آن هم با دوتا سه ماه تاخیر پرداخت می‌شود و این مساله، وضع معاش خانواده‌های ما را دشوار کرده‌است.

یکی دیگر از مشکلات این کارگران، کمبود امکانات ایمنی ورفاهی است. آنها می‌گویند: در این شرایط کرونایی کارگران پروژه بهسازی سریز به کرمان روزانه حدودا ده ساعت کار می‌کنند و کسی به فکر جان کارگران نیست.

به گفته وی؛ در عین حال کفش و لباس کاری مرتب به ما داده نمی‌شود؛ در حال حاضر هم که به فصل زمستان نزدیک هستیم انتظار دریافت حداقل یک لباس زمستانی را داریم. برخی همکاران تعمیراتی هم مشکل ابزار کار دارند؛ شرکت حتی در خرید ابزار کار هم هزینه نمی‌کند.

یکی از کارگران بهسازی که به قول خودش از شرایط به تنگ آمده، می‌گوید: آیا مسئولین می‌توانند با این حداقل دریافتی دو تا سه میلیونی ما کارگران زندگی کنند؛ البته آن هم با دو تا سه ماه تاخیر؟

او با بیان اینکه ما منتطر پرداخت حقوق شهریور، مهر و آبان ماه خود هستیم، گفت: امیدوار بودیم مسئولان که اخیرا برای بازدید از روند ساخت پروژه آمده بودند به‌جای عکسبرداری در بین کارگران کمی هم به مشکلات کارگران گوش بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز