خبرگزاری کار ایران

نامه سرگشاده برخی کارگران هفت تپه به رئیس مجلس/ رفتار برخی نمایندگان به دور از مصالح کارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۲۸۸

برخی کارگران نیشکر هفت تپه در نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، خواستار پیگیری مشکلات بوجود آمده در نتیجه حضور برخی نمایندگان در این مجتمع شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت تپه در نامه‌ای خطاب به محمدباقر قالیباف (رئیس مجلس شورای اسلامی ایران) خواستار پیگیری مشکلات بوجود آمده درنتیجه حضور برخی نمایندگان در این مجتمع شدند.

در ابتدای نامه برخی کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت خطاب به محمد باقر قالیباف، آنها با بیان اینکه بی‌شک مجلس شورای اسلامی ظرفیت بزرگی برای چاره‌اندیشی و حل مشکلات دارد و نمایندگان مجلس، نماینده تمامی آحاد جامعه ازجمله کارگران هستند، آمده است: متاسفانه حضور برخی از نمایندگان مجلس در محل کار و اعتراض کارگران مجتمع هفت تپه و همچنین اظهاراتی که در رسانه‌ها در خصوص مسائل این شرکت و کارگران آن مطرح کرد‌ه‌اند، باعث تحریک کارگران و آشوب در محیط کارمان شده است.

در ادامه این نامه برخی کارگران با ذکر اسامی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی آورده‌اند؛ پیرو حضور برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی همانند آقایان احمد نادری، علی خضریان و سیدنظام الدین موسوی در جمع کارگران این مجتمع و باحضور در اجتماعات اخیر آن‌ها که در مرداد سال جاری (۹۹) در شهرستان شوش انجام شد، لازم دیدیم توجه حضرتعالی را به سه نکته حائز اهمیت در قالب این نامه برای شما مطرح کنیم:

۱- حضور این نمایندگان باعث برهم خوردن نظم و ایجاد دو دستگی بین پرسنل این شرکت عظیم شده به طوری که باعث از بین رفتن نظم درون سازمانی این مجموعه شده و ارتباطات افراد نسبت به یکدیگر آن هم در خانواده هفت تپه با شهرک و منازل سازمانی بسیار وسیع کامل آسیب دیده است.

۲- از طرفی با توجه به زمان بسیار مهم و حیاتی جهت انجام عملیات کشت و اورهال کارخانه و از طرف دیگر قیمت روز افزون متریال مورد نیاز این مجموعه عظیم، این مشکلات و موانع پیش آمده به واسطه حضور این نمایندگان باعث ایجاد صدمه هنگفت و زیادی بر پیکره این مجموعه شده که اثرات ناشی از آن تا سال‌های بعد نیز محسوس خواهد بود.

۳- توجه حضرتعالی را به این نکته جلب می‌کنیم که دستاورد این حضور چه بوده است؟ آیا حقوق کارگران را ایشان پیگیری و پرداخت نموده‌اند یا کارفرما یا به اصطلاح مالک؟ پس آقایان نماینده لاف چه چیزی را می‌زنند و کجا را هدف قرار داده‌اند؟ سیاست بازی یا سیاست گذاری؟

کارگران در ادامه مشکلات مجموعه خود خطاب به رئیس مجلس نوشته اند: جناب آقای دکتر قالیباف شایسته است به این نمایندگان تاکید شود که رفتارشان در سازمان و جامعه‌ای مانند کشت و صنعت نیشکر هفت تپه هیچ جایگاه و کارآمدی ندارد و اگر مایل باشند کمک کنند، این راه کمک کردن نیست.

آن‌ها در بخش پایانی نامه خود با طرح این سوال از رییس مجلس که آپا حضور این افراد در بین کارگران آیا از طرف کمیسیون اصل ۹۰ بدستورشخص شما به عنوان رئیس مجلس انجام شده یا ماموریت آن‌ها خودسرانه و آتش به اختیار بوده است؟ زیرا برخی از این نمایندگان عضو اصلی کمیسیون اصل ۹۰ نبوده و از کمیسیون‌های غیرمرتبط در مجتمع کشت وصنعت هفت تپه حاضر شده‌اند لذا از جنابعالی انتظار داریم در مقام رئیس مجلس به این موارد و موضوعات که موجب نارضایتی کارگران از رفتار برخی نمایندگان شده رسیدگی کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز