خبرگزاری کار ایران

مشکلات ورود به سامانه‌های تامین اجتماعی/ نمی‌توانیم سابقه بیمه خود را ببینیم!

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۲۱۰

برخی از کاربران سامانه برای مشاهده سوابق بیمه‌شدگان با مشکلات فراوانی روبرو هستند و نمی‌توانند وارد سامانه شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اگرچه سامانه‌های سازمان تامین اجتماعی با هدف کاهش مراجعات مردمی راه‌اندازی شده ولی به نظر می‌رسد این هدف محقق نشده است. سامانه مشاهده سوابق بیمه‌شدگان یکی دیگر از خدماتی است که این نهاد اجتماعی در اختیار افراد تحت پوشش خود قرار داده است ولی گویا دسترسی به این سامانه با مشکلات فراوانی همراه است.

برخی از بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در تماس با ایلنا، از مشکلات خود برای ورود به سامانه خبر دادند.

 آنها درباره مشکلات خود توضیح دادند: وقتی می‌خواهیم وارد سامانه شویم با مشکلات متفاوتی روبرو می‌شویم و امکان دسترسی به پروفایل خود را نداریم. اگر این سامانه‌های برای کاهش مراجعه حضوری طراحی شده است، دیگر چرا باید برای انجام کار حضوری به شعبه برویم؟ آیا حضور تعداد زیاد مراجعین باعث انتشار بیشتر ویروس کرونا نمی‌شود؟

به نظر می‌رسد کاربران سامانه که رمز خود را فراموش کرده‌اند، قادر به بازیابی کلمه عبور نیستند و اغلب با این پیغام «امکان بازیابی گذرواژه برای کاربران غیرفعال وجود ندارد، به واحد نامنویسی نزدیک‌ترین شعبه مراجعه نمایید» مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز