خبرگزاری کار ایران

دادستان شهرستان ورامین مطرح کرد:

فعالیت تولیدی لبنیات «وارنا» از سر گرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۰۰۰

دادستان شهرستان ورامین گفت: فعالیت تولیدی کارخانه تعطیل شده لبنیات «وارنا» دوباره از سر گرفته می‌شود و در این زمینه با تمام توان درصدد رفع مشکلات کارخانه این واحد لبنی هستیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا شمس (دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین) در جریان بازدید سعید عمرانی (معاون قضایی دادستان کل کشو)ر از کارخانه شیر وارنای ورامین اظهار کرد: کارخانه شیر وارنا یکی از کارخانه‌های مهم منطقه است که در سال‌های نه چندان دور محصولات لبنی مختلفی را تولید و روانه بازار مصرف می‌کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان ورامین و مناطق اطراف، قطب تولید شیر استان تهران بوده و دامداران این منطقه روزانه هزاران لیتر شیر تولید می‌کنند؛ وجود این کارخانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و با فعالیت آن، برای تعداد زیادی از افرادی جویای کار منطقه، شغل ایجاد شده بود.

دادستان ورامین افزود: این کارخانه در سال‌های گذشته به دلیل برخی از مشکلات مالی تعطیل و از سال ۹۷ تاکنون شرایط شروع مجدد فعالیت آن فراهم نشده است که این امر علاوه بر بیکاری کارگران، مشکلاتی را در حوزه تولید شهرستان به وجود آورده است.

وی بیان کرد: از حدود دو سال گذشته تاکنون دادستانی شهرستان ورامین با ورود جدی به موضوع کارخانه وارنا تلاش کرده تا شرایط رفع مشکلات این کارخانه را فراهم کند که با توجه به رویکرد آیت الله رئیسی رئیس دستگاه قضا در رفع موانع تولید و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در عملی شدن شعار جهش تولید، این عزم در مسؤولان قضایی و اجرایی ورامین به وجود آمده تا کارخانه وارنا مجدداً راه‌اندازی شود.

دادستان ورامین تأکید کرد: با تمام توان درصدد رفع مشکلات کارخانه شیر وارنا هستیم و با فراهم شدن شرایط این کارخانه فعالیت مجدد خود را از سر می‌گیرد.

شمس ابراز کرد: تصفیه‌خانه قند ورامین، دیگر کارخانه تعطیل این شهرستان است که در جلسه مشترک امروز با معاون قضایی دادستان کل کشور، به مشکلات این کارخانه نیز رسیدگی شد تا شرایط فعالیت آن در جلسات تخصصی بررسی شود.

وی تصریح کرد: در احداث شهرک صنعتی غیردولتی خیرآباد ورامین نیز مشکلاتی وجود دارد که در جلسه امروز با معاون دادستان کل کشور، این مشکلات نیز بررسی و مقرر شد تا نتیجه تحقیقات برای بررسی بیشتر به وی ارجاع داده شود تا تصمیمات مقتضی در رفع مشکلات این منطقه اقتصادی اتخاذ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز