خبرگزاری کار ایران

سومین نشست از کارگاه تعاملی سیاستگذاری کودکان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۸۴۶

سومین نشست از کارگاه تعاملی سیاستگذاری کودکان با موضوع «آموزش مجازی و فقرا» به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سومین نشست از کارگاه تعاملی سیاستگذاری کودکان با موضوع «آموزش مجازی و فقرا» توسط معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه جهاد دانشگاهی روز دوشنبه ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۹ (ساعت ۱۰ تا ۱۲) با حضور خبرنگاران و فعالان حوزه‌ی کودک​ و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

در سومین نشست از کارگاه تعاملی سیاستگذاری کودکان تجارب جهانی آموزش مجازی و فقرا توسط یونیسف ایران ارائه خواهد شد و نیز سه کار رسانه‌ای برگزیده‌ی خبرنگاران در حوزه‌ی آموزش مجازی و فقرا به انتخاب خبرگزاری ایلنا (خبرگزاری کار ایران) معرفی و از مولفان این سه اثر تقدیر خواهد شد. 

لازم به ذکر است که نشست اول کارگاه تعاملی سیاستگذاری کودکان ۲۱ مهرماه امسال با حضور احمد میدری (معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و محمود عباسی (معاون وزیر دادگستری و رییس مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک) و شماری از خبرنگاران اجتماعی و فعالان مسائل کودکان برگزار شد و از سه خبرنگار نویسنده‌ی آثار برگزیده به انتخاب انجمن دیاران تقدیر شد. 

همچنین دومین نشست کارگاه تعاملی سیاستگذاری کودکان نیز درباره «بازنمایی رسانه‌ای مسائل کودکان» در ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۹با حضور دکتر احمد میدری (معاون رفاه اجتماعی وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و دکترمهدی منتظرقائم (عضو هیئت علمی گروه ارتباطات دانشگاه تهران) و شماری از خبرنگاران اجتماعی و فعالان مسائل کودکان برگزار گردید و از سه فعال رسانه‌ای حوزه کودکان به انتخاب برنامه‌ی پرسشگر (برنامه‌ی تخصصی مسائل آموزشی کودکان و نوجوانان) تقدیر شد. 

برگزاری ماهیانه نشست‌های تعاملی مذکور با هدف هم‌افزایی بخش سیاستگذاری و مدنی برای بهبود وضعیت کودکان در دستور کار معاونت رفاه اجتماعی است. نمایندگان رسانه‌های جمعی فعال در حوزه کودک که موفق به شرکت در نشست‌های پیشین نشده اند، برای شرکت در نشست و دریافت لینک جلسه مجازی می‌توانند با ارسال نام، شماره همراه و رسانه محل فعالیت با آدرس child@iran-bssc. ir مکاتبه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز