خبرگزاری کار ایران

سعید عمرانی:

تصمیم‌گیری در مورد هفت تپه با هیات داوری است/ شرکت به مرحله تولید رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۶۷۹

معاون قضایی دادستان کل، گفت: با تلاش دستگاه قضایی مشکلات کارخانه هفت تپه برطرف شده و اکنون کارخانه به مرحله تولید رسیده است.

به گزارش ایلنا، سعید عمرانی درباره پرونده هفت تپه و حمایت قوه قضاییه از تولید در این شرکت به صدا و سیما، گفت: کارخانه هفت تپه در حالی که که اوضاع خوبی نداشت و کارگران چند ماه حقوق نگرفته بودند و به مشکلات متعددی دچار شده بود با حضور آقای رئیسی بر مسند دستگاه قضا، پرونده را به دادستانی کل کشور ارجاع کردند که طی جلسات متعدد با مسئولان قضایی، امنیتی و ذینفعان، در استان و در تهران برگزار کردیم. 

وی گفت: همچنین طی بازدید میدانی که مسئولان قضایی از آنجا داشتند، موفق شدیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم و پول‌هایی که در پرونده مطرح (بلوکه) بودند با کمک رئیس دادگاه آزاد کنیم. 

معاون قضایی دادستان کل کشور افزود: در بخش نخست چند ماه حقوق‌های معوقه کارگران را پرداخت کردیم و در مرحله بعد نیز واریز پول صورت گرفت و کمک کرد حداقل حقوق برای آن‌ها تأمین شود و کارگران سرکار برگشتند. 

وی گفت: اکنون بیش از ۱۵۰۰ هکتار زیر کشت می‌رود و موفق شده تولیدات جانبی کارخانه نیز راه بیفتد که به مرور مشکلات دیگر آن نیز برطرف خواهد شد. 

عمرانی افزود: امیدواریم در اولین فرصت این کارخانه بتوانند با تولید شکر و تولیدات خود کم کم روی پای خود بایستند. 

وی گفت: خدا را شکر جایی که ممکن بود با مشکلات پیش آمده با تعطیلی مواجه شود با کمترین خسارت به سرانجام رسید. 

معاون قضایی دادستان کل کشور افزود: البته از برخی افراد در دستگاه‌های دولتی درخواست می‌کنم که اگر در بحث خصوصی‌سازی و هیات داوری مسئله‌ای وجود دارد، اجازه دهند قانون تصمیم بگیرد، به صلاح نیست که هر روز یک مسئولی با آنجا برود و یک تعداد کارگر را دورهم جمع کند. 

وی گفت: اجازه بدهند آرامش ایجاد شود و مسئولان نیز در آرامش تصمیم بگیرند. مملکت قانون دارد و همه باید تسلیم تصمیم قانونی آن مرجع قانونی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز