خبرگزاری کار ایران

بیمه سلامت فرانشیز درمانی گیرندگان خدمت از مراکز تامین اجتماعی را پرداخت می‌کند/ لزوم تجویز فاویپیراویر و رمدسیویر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۰۲۱

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان، گفت: بیمه سلامت فرانشیز درمانی بیمه‌شدگان تحت پوشش و بیمه‌شدگان روستایی را که از مراکز درمانی تامین اجتماعی خدمت می‌گیرند، پرداخت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، امین فخر گفت: محدودیت‌های بیمه سلامت در پرداخت هزینه‌های درمانی مربوط به بیمارانی که دارای دفترچه بیمه سلامت و بیمه روستایی می‌باشند، رفع شده و این سازمان نسبت به پرداخت هزینه‌های در تعهد به مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان اقدام می‌کند. 

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان اضافه کرد: با تصویب شورای عالی بیمه، داروهای فاویپیراویر و رمدسیویر در تعهد بیمه‌های پایه قرار گرفته که لازم است در مراکز درمانی تامین اجتماعی مطابق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها نسبت به تجویز و مصرف آن اقدام شود. 

فخر با اشاره به تقسیم‌بندی مناطق به وضعیت قرمز، نارنجی و زرد گفت: با توجه به اینکه مراکز درمانی در کدام منطقه قرار گیرند، نوع خاصی از مدیریت منابع انسانی اعمال می‌شود. 

وی همچنین از تعطیلی کمیسیون‌ها و شورای پزشکی مطابق دستور مدیرعامل سازمان در شرایط کنونی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز