خبرگزاری کار ایران

جزئیات پرداخت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی و وام یک میلیون تومانی اعلام شد/ چه کسانی مشمول می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۵۸۶

حامد شمس جزئیات دو طرح حمایت معیشتی کرونا را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد شمس (مدیر روابط عمومی وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی)  در شبکه خبر سیما در خصوص جزئیات حمایتی جبرانی معیشت خانوار در محدودیت‌های کرونایی گفت: دو طرح حمایتی در قالب کمک‌هزینه بلاعوض ۱۰۰ هزار تومانی و وام یک میلیون تومانی به خانواده‌های شامل طرح پرداخت می‌شود.

وی در ادامه از جزئیات این طرح گفت: کمک هزینه بلاعوض ۱۰۰ هزار تومانی برای هر نفر از اعضای خانوار از نیمه آذر ماه به مدت ۴ ماه پرداخت می‌شود. همچنین وام یک میلیون تومانی برای خانواده‌های دهک‌های پایین جامعه که از افراد کم‌برخوردار هستند، پرداخت خواهد شد. سرپرست خانوارهایی که شامل دریافت وام یک میلیون تومانی می‌شوند، شغل ویژه‌ای ندارند.

مدیر روابط عمومی وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی توضیح داد: افراد سرپرست خانوار باید کد ملی خود را به سامانه پیامکی ۶۳۶۹ ارسال کنند. خط تلفن باید به نام سرپرست خانواده باشد و در  پیام ارسالی  نیازی به نوشتن هیچ متنی به جز کد ملی نیست. پس از دریافت اطلاعات، ما در وزارت کار با کمک سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی، این وام را به خانواده‌ها پرداخت خواهیم کرد.

او درباره افراد واجد شرایط توضیح داد: افرادی این وام را دریافت خواهند کرد که درآمد ثابتی ندارند و در فروردین ماه نیز خواهان دریافت تسهیلات بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز