خبرگزاری کار ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری خبرداد:

اجرای 58 طرح از مصوبات هیات دولت در چهار محال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع ۸۴ مصوبه سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت به چهار محال و بختیاری تاکنون ۵۸ طرح به صورت کامل اجرا و بهره برداری شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهار محال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی تأکید کرد: در دولت یازدهم برای بهسازی و توسعه زیرساخت های مرکز چهارمحال و بختیاری گام های بلندی برداشته شده است.

وی افزود: رشد اقتصادی، مهار تورم، افزایش‌اشتغال، کاهش نرخ‌بیکاری، رونق‌تولید و ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای از مهمترین اقدامات دولت تدبیر و امید در نقاط مختلف کشور و به ویژه مناطق کمترتوسعه یافته مانند چهارمحال و بختیاری است.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در سفر رئیس جمهوری به چهار محال و بختیاری برای توسعه راه های ارتباطی، احداث راه آهن اصفهان – شهرکرد – اهواز، انتقال آب بن – شهرکرد – بروجن، تکمیل و بهره‌برداری از طرح های تولیدی بزرگ مانند فولاد سفیددشت، پروژه های عمرانی و ارتقای زیرساخت های توسعه ای مصوبات مهمی تصویب شده که این مصوبات از سوی هیأت دولت در دست اقدام است.

وی بیان داشت: از مجموع ۸۴ مصوبه سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت به چهارمحال و بختیاری تاکنون ۵۸ طرح به صورت کامل اجرا و بهره برداری شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای اجرای این طرح ها در سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت در مرداد ۱۳۹۳ به استان دو هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

وی عنوان داشت: ۹۶ درصد تعهدات مالی مربوط به مصوبات سفر روحانی به بام ایران محقق شده است. سلیمانی دشتکی اظهار کرد: ایجاد ۱۵ هزار شغل جدید و تثبیت اشتغال موجود در چهارمحال و بختیاری از مهمترین اولویت های مسئولان ارشد استان در سال جاری به شمار می رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال گذشته نیز با تلاش های صورت گرفته از سوی مسئولان ارشد استان زمینه اشتغال و تثبیت شغل برای ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در این استان فراهم شد.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال نیز برای دو هزار و ۱۰۰ نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

کد خبر : ۴۱۱۴۲۷