خبرگزاری کار ایران

عملیات آسفالت امتداد بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۹۷۷

شهردار شهرکرد از آغاز عملیات آسفالت امتداد بلوار آیت الله کاشانی به میدان معلم این شهر خبر داد.

نورالله غلامیان دهکردی اظهار داشت: بیش از ۸ هزار تن آسفالت با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این مسیر تولید و پخش می شود.

شهردار شهرکرد افزود: طول این مسیر چهار خطه یک‌هزار و ۵۰۰ متر و با عرض ۴۰ متر است که بلوار آیت‌الله کاشانی را به میدان معلم متصل می‌کند و کاهش بار ترافیکی و روان‌سازی تردد خودروها را به دنبال دارد.

وی افزود: حمایت استاندار چهارمحال و بختیاری به منظور بازگشایی بخش‌هایی از این بلوار که در محدوده برخی ادارات و دستگاه‌های اجرایی قرار داشت، بر تسریع و تکمیل عملیات عمرانی این محور تأثیر بسزایی داشته است.

شهردار شهرکرد گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی در مرکز استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه با سرعت قابل قبولی در حال انجام است و بزودی این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

غلامیان دهکردی گفت: با بازگشایی امتداد بلوار آیت الله کاشانی، کاربری زمین های اطراف این محدوده تغییر نمی کند.

وی بیان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دوطرف خیابان کاشانی شهرکرد دیوار حائل در حال نصب است تا از سوءاستفاده برخی افراد سودجو در راستای فروش زمین‌های کشاورزی با کاربری مسکونی جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز