خبرگزاری کار ایران

مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

تاکنون یک میلیون و ۱۵۰ هزار مسکن مهر تحویل متقاضیان شده است

کد خبر : ۲۰۰۶۳۷

طرح‌های مسکن مهر بطور میانگین در کشور ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

احمد اصغری مهرآبادی در شورای تامین مسکن چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: در قالب طرح مسکن مهر دو میلیون و ۳۲۰ هزار واحد مسکن در کشور ساخته شد.

وی اظهار داشت: طرح‌های مسکن مهر بطور میانگین در کشور ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مهرآبادی ادامه داد: ۲۶۰ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور تکمیل و آماده واگذاری به متقاضیان است.

مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: از ابتدای طرح مسکن مهر ۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ساخت این واحد‌ها تصویب شد که ۴۵ هزار میلیارد تومان آن تاکنون تخصیص یافته است.

اصغری مهرابادی تأکید کرد: مسئولان استان‌ها واحدهای مسکن مهر را ابتدا فروش اقساطی کرده و سپس به متقاضیان تحویل دهند تا تسهیلات پرداخت شده به چرخه اقتصادی بازگردد.

به گفته وی، هم اکنون ۳۳۰ هزار واحد مسکن مهر نیز در کشور تکمیل و آماده تحویل است ولی به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها و خدماتی نظیر آب، برق و گاز به متقاضیان تحویل نشده است.

اصغری مهرابادی تصریح کرد: برای تامین خدمات زیربنایی طرح‌های مسکن مهر در کشور پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح‌های مسکن مهر افزود: دو هزار و ۲۵۰ مدرسه، ۳۵۰ کلانتری و ۴۵۰ واحد درمانی در مناطق مسکن مهر کشور باید ایجاد شود.

اصغری مهرآبادی خاطرنشان ساخت: اعتبار مورد نیاز برای ساخت کلانتری، مدرسه و مرکز درمانی در مجتمع‌های مسکن مهر چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

مجری ویژه وقائم مقام وزیر راه و شهرسازی درسفر به چهارمحال و بختیاری از سایت‌های مسکن مهر واقع در شهرستان‌های های بروجن، شهرکرد بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز