خبرگزاری کار ایران

شرکت در مراسم روز جهانی قدس، حمایت از انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۳۳۳

جلسه ستاد انتفاضه و قدس و کمیته تخصصی بانوان و خانواده شهرستان به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و دیگر نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گفت: روز جهانی قدس ملت انقلابی ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان در لبیک به ندای جاودانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، به مانند سالهای گذشته شکوه وحدت و انسجام امت اسلام در برابر صهیونیسم و طاغوت را بار دیگر تجلی خواهند بخشید و دشمنان با استیصال و حیرت، در صحنه‌ای جهانی وزن برتر آگاهی و بیداری افکار عمومی ضد صهیونیستی را نظاره می‌کنند.

وی از همه مردم خواست تا با حضور گسترده در این روز حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند و حماسه‌ای دیگر را خلق کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف و جنگ‌های قومی و مذهبی بین امت اسلام گفت: مسلمانان با درایت، هوشمندی و درک عالمانه ناشی از آموزه‌های قرآن کریم، در روز قدس پرچم وحدت و اتحاد راهبردی جهان اسلام را برافراشته و در برابر دشمن شماره یک اسلام و بشریت به صورت یکپارچه و متحد، در میدان حاضر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه از اساسی ترین بیانات امام راحل محو رژیم اشغال گر قدس است اظهار داشت: مردم باید با اهمیت روز جهانی قدس آشنا شوند و بدانند که شرکت در روز جهانی قدس حمایت از انقلاب اسلامی است و اگر مانند سال‌های گذشته حضور میلیونی داشته باشیم همانند پیروزی مردم فلسطین و پیروزی انقلاب اسلامی است و باید برای این روز اقدامات و برنامه‌های فرهنگی علمی و هنری داشته باشیم و هر فردی به اندازه توان خود از امکانات موجود استفاده کند و اهمیت این روز را به جهانیان نشان دهد.

گرجی خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان راس ساعت ۳۰/۱۰ صبح از محل چهار راه بازار آغاز و پس از طی مسیر از چهار راه ولیعصر(عج)، چهار راه فردوسی، چهار راه بوعلی به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) منتهی می‎شود و تدارکات لازم برای خدمت‌رسانی به مردم فراهم خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز