خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

کاهش ۳۶درصدی تلفات جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۵۱۸

باید تلاش کرد با آشکارسازی نقاط پرحادثه و نصب علائم ایمنی در این نقاط حوادثرانندگی را کاهش داد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از کاهش ۳۶درصدی تلفات جاده‌ای نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبرداد و گفت: باید تلاش کرد با آشکارسازی نقاط پرحادثه و نصب علائم ایمنی در این نقاط حوادثرانندگی را کاهش داد.

به گزارش ایلنا، «علی علیخانی» در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان با اشاره به اقدامات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان افزود: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال بیش از شش هزار و۶۰۰ نفر در قالب ۳۷ اکیپ مستقر در راهدارخانه‌ها و مراکز شهرستان‌ها به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی استان خدمات رسانی کردند.

وی با اشاره به بارش‌های شدید و شرایط جوی استان در ایام نوروز، گفت: چهارمحال و بختیاری پل ارتباطی بین شمال، مرکز و بنادر جنوبی کشور محسوب می‌شود به همین دلیل محورهای مواصلاتی که بیشتر بار ترافیکی برون استانی را داشتند در اولویت برنامه‌های خدمات رسانی جاده‌ای قرار داشتند. در ایام نوروز هیچ کدام از محورهای اصلی استان به علت بارش مسدود نشدند و تنها برخی محورهای فرعی در منطقه بازفت به علت کولاک شدید مشکلاتی برای رانندگان به وجود آورد.

علیخانی به اسکان موقت ۴ هزار و ۷۰۰نفر مسافر در راهدارخانه‌های استان اشاره و تصریح کرد: از این افراد در راهدارخانه‌ها پذیرایی مختصری شد و در صورتی که خودرو آنان دچار نقص فنی شده بود توسط اکیپ‌های سیار امداد رسان جاده‌ای نقص آن برطرف شد.. وی از کاهش ۳۶درصدی تلفات جاده‌ای نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبرداد و افزود: در نوروز امسال امداد رسانی، خدمات پزشکی و پاکسازی صحنه تصادفات در فاصله زمانی کوتاهتری نسبت به گذشته انجام پذیرفت..

علیخانی به آمار تصادفات جاده‌ای در برخی محورهای مواصلاتی استان اشاره و خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که نصب علائم راهنمایی در جاده‌ها تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات دارد باید تلاش کرد با آشکارسازی نقاط پرحادثه و نصب علائم ایمنی شفاف و با وضوح در این نقاط حوادثرانندگی را کاهش داد..

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز