خبرگزاری کار ایران

در صورت مدیریت مصرف و رعایت الگوی مصرف؛

قیمت آب بهاء در مصارف خانگی افزایش زیادی ندارد

کد خبر : ۱۵۸۰۸۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مشترکین روستایی در صورت رعایت الگوی مصرف آب که ماهیانه ۱۶ متر مکعب است تعرفه آب بهای آنها طبق دستورالعمل جدید نیز افزایش قابل ملاحظه ای نخواهد داشت.

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب روستایی چهارمحل وبختیاری در تشریح قیمت های جدید مصارف خانگی آب در پله های مختلف مصرف گفت:: آب بهای دریافتی از مشترکین روستایی تا ۵ متر مکعب آب به ازای هر متر مکعب آب مصرفی ۳۹۰ ریال ۵ تا ۱۰ متر ۵۸۰ ریال، ۱۰ تا ۱۵ متر ۶۳۰ ریال، ۱۵ تا ۲۰ متر ۹۵۰ ریال، ۲۰ تا ۲۵ متر ۱۴۹۰ ریال، ۲۵ تا ۳۰ متر ۱۷۲۰ ریال، ‌۳۰ تا ۳۵ متر ۲۳۵۰ ریال، ۳۵ تا ۴۰ متر ۳۲۴۰ ریال و زیادتر از ۴۰ متر مکعب به ازای هر متر مکعب آب مصرفی ۵۲۸۰ ریال قبض آب بها صادر خواهد شد. که مشترکین مکلف به پرداخت آن می باشند.

مهندس احمدپور ضمن مقایسه قیمت های آب بها با فرمول قبلی و جدید افزود: به عنوان مثال مصرف تا ۵ متر مکعب آب در گذشته هر متر مکعب ۳۲۲ ریال محاسبه می شد که در تعرفه جدید کمتر از ۷۰ ریال اضافه شده است.

وی قیمت آب مصارف مشترکین غیرخانگی را نیز به ازای هر مترمکعب بر اساس قرارداد منعقده از ۱۲۰۰ ریال تا ۹۰۰۰ ریال اعلام نمود و خاطر نشان کرد: با مدیریت مصرف و مصرف بهینه علاوه بر این که می توان به اقتصاد خانواده کمک کرد این ماده بدون جایگزین خداوندی نیز برای استفاده نسلهای آینده باقی خواهد ماند.

مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال وبختیاری در پایان با تأکید بر پرداخت آب بها به صورت دوره ایی هم زمان باصدور قبوض از مشترکین روستایی درخواست نمود حتی الامکان از معوق شدن مبالغ آب بها جلوگیری نمایند تا در دوره های بعدی با افزایش بدهی آب بها مواجه نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز