خبرگزاری کار ایران

از سوی واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری؛

فیلم‌های کوتاه " یک روز معمولی " و " گیس‌هایی که به آب دادم " تولید شدند

کد خبر : ۱۴۳۳۶۷

فیلم های کوتاه " یک روز معمولی " و " گیس هایی که به آب دادم " از سوی واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید شد.

فیلم‌های کوتاه «یک روز معمولی» و «گیس‌هایی که به آب دادم» از سوی واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید شد.

به گزارش ایلنا، مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری گفت: فیلم‌های کوتاه «یک روز معمولی» به کارگردانی محمد رضا لله گانی و «گیس‌هایی که به آب دادم» به کارگردانی ناصر قائدی دو اثر تولید شده دیگر توسط واحد هنرهای تصویری در سال ۹۲ هستند.

فرشاد صالحی افزود: «یک روز معمولی» دغدغه‌ی یک کودک را برای رساندن غذا به حیوانات به تصویر کشیده و تلاش کرده با ایجاد فضایی صمیمی و باور پذیر فیلم کوتاه اثر بخشی را تولید کند.

به گفته وی این نخستین تجربه محمد رضا لله گانی در تولید فیلم است. محمد قلی‌پور از تصویر برداران خوب استان تصویر برداری و صادق اسماعیلی تدوین این اثر را انجام داده است. ‏

مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری افزود: «گیس‌هایی که به آب دادم» نیز اثری است از ناصر قائدی که داستان آن در فضایی بومی و محلی بختیاری به وفادارای زنان ایلیاتی پس از مرگ به همسرانشان اشاره دارد. قائدی در این اثر توانسته با ایجاد فضایی ذهنی ارتباط خوبی با مخاطبان خود ایجاد کند.

صالحی گفت: وحید حسین‌زاده تصویربردار، جواد شفیعی تدوین این اثر را بر عهده داشته‌اند و آناهیتا نجات و ابراهیم تقی‌نژاد نیز در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند. ‏

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در نیمه دوم سال ۱۳۹۲ بیش از ۱۵ اثر کوتاه تصویری تولید کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز