خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

بروجن به شهرهوشمند تبدیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۱۹۵

شهردار بروجن گفت: به مناسبت دهه فجر عملیات اجرایی فیبر نوری آغاز می‌شود و به زودی این شهر به یک شهر هوشمند تبدیل می‌شود.

حمزه‌علی ولییان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در شهرکد اظهار داشت: اجرا و ارتقای شبکه فیبر نوری یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه خدمات الکترونیک و رسیدن به اهداف شهر هوشمند است.

وی با بیان اینکه استفاده و بهره‌مندی از کابل‌های شبکه فیبر نوری نشان‌دهنده مزیت‌های فراوان این شبکه در حوزه‌های مختلف است افزود: ارتقای کیفیت اینترنت ثابت به‌عنوان یکی از خواسته‌های مردم جزو مهم‌ترین مزیت‌ها و ظرفیت‌های استفاده از شبکه فیبرنوری به‌شمار می‌رود.

ولییان خاطرنشان کرد: بیشتر شبکه‌های رایانه‌ای و مخابرات از راه دور در مقیاس وسیعی از فیبر نوری استفاده می‌کنند و در همین راستا شهرداری بروجن به‌منظور دستیابی به اهداف مورد نظر اقدام به عقد قرارداد با شرکت انتقال داده‌های صیانت کرده است.

شهردار بروجن  تصریح کرد: اجرای شبکه فیبرنوری خانه‌ها، دسترسی کاربران به سرعت یک گیگابایت بر ثانیه را فراهم می‌کند و باعث رونق کسب و کارهای اینترنتی و ارتقای خدمات بر بستر اینترنت می‌شود.

وی بیان کرد: هوشمندسازی شهرها و ایجاد شهرالکترونیک به توسعه زیرساخت فیبرنوری نیاز دارد که باید تمامی شهر به این ابزار فناوری نوین مجهز شود.

به گزارش ایلنا، طرح فیبر نوری به طول ۴۰ کیلومتر در سطح شهر به مدت ۹ ماه با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی از سوی  بخش خصوصی  اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز