خبرگزاری کار ایران

افتتاح بیش از 12 پروژه عمرانی -فرهنگی در شهرکرد تا دو هفته دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۴۷۳

شهردار شهرکرد گفت: در دهه فجر 12 پروژه در حوزه خدماتی، عمرانی، فرهنگی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

محمدحسین واحدیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در شهرکرد اظهارداشت :در ایام دهه فجر 12 پروژه افتتاح  و 2 پروژه کلنگ‌زنی می شود.

وی بهره برداری از 10 ایستگاه نظارت تصویری در سطح شهر، خرید و نوسازی خط معاینه فنی خودروهای سبک، خودرو ثبت تخلف سیار، بهره‌برداری از ساختمان اداری شهرداری منطقه 2، بهره‌برداری از اتوبوس‌های جدید و 30 دستگاه اتوبوس بازسازی شده و تجهیز شهرداری شهرکرد و سازمان‌های تابعه به سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ازجمله این پروژه‌ها عنوان نمود.

واحدیان بیان کرد: بهره‌برداری از سالن ورزشی اقبال و پیست دوچرخه‌سواری بانوان، ساماندهی بافت فرسوده شهری، پیاده‌روسازی منطقه 1 و 2، اجرای مسیل اشکفتک و خرید تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روبی از دیگر پروژه‌های این شهرداری در این ایام هستند.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: اجرای فیبیر نوری منطقه 2، سازمان سیما، منظر و فضای شهری، انبار و ترمینال و احیای پارک جانبازان شمالی نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: مجموع اعتبار این تعداد پروژه قابل افتتاح و کلنگ‌زنی‌ها 174 میلیارد تومان برآورد شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز