خبرگزاری کار ایران

حضور قرارگاه خاتم‌ الانبیا در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۱۲۹

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شرایط برای حضور قرارگاه خاتم‌ الانبیا در چهارمحال و بختیاری توسط دستگاه‌های اجرایی متولی فراهم شود، موانعی که بر سر راه انعقاد تفاهم‌ نامه با این قرارگاه برای ورود به پروژه‌های عمرانی وجود دارد به سرعت برطرف شود.

به گزارش ایلنا غلامعلی حیدری اظهارکرد:چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های محروم درکشور است و تاکنون قرارگاه خاتم به این استان ورود پیدا نکرده است، این قرارگاه می تواند پروژه‌های بزرگ و تاثیرگذار را در مدت زمان کوتاه و با کیفیت بسیار بالا را اجرا کند که باید از ظرفیت آن در استان استفاده کنیم.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری با تنش آبی مواجه شده است، برخی از پروژه‌های تامین آب در این استان بیش از یک دهه عمر دارند و تکمیل و بهره‌‍ برداری از این پروژه‌ها می تواند مشکل تامین آب در چند شهرستان را مرتفع کند.
حیدری ادامه داد: احداث پروژه سد باباحیدر، سد بیدکان، سد گهرو و چند سد دیگر از سال‌ها قبل در استان آغاز شده و نیمه‌تمام باقی مانده است که قرارگاه خاتم‌الانبیا یک ظرفیت بزرگ برای ورود به این پروژه‌های نیمه‌تمام  است .
وی با بیان اینکه زیرسازی پروژه راه‌آهن مبارکه، سفید دشت به شهرکرد در حال اتمام است، گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا امکانات لازم برای اجرای روسازی این پروژه را دارد، همچنین در سفر ریاست جمهوری به استان اعتبار خوبی برای تکمیل این پروژه اختصاص پیدا کرده است، این پروژه استان را از بن‌بست نجات می دهد.
استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شهرکرد تنها مرکز استانی است که تاکنون در آن پروژه زیرگذر و روگذر اجرا نشده است، مقرر شد قرارگاه خاتم‌الانبیا اجرای دو پروژه زیرگذر و روگذر در این شهر را با همکاری شهرداری شهرکرد انجام دهد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری در چهارمحال و بختیاری،تصریح کرد: اگر زیرساخت‌ها در این استان تقویت شود، قطعا با ورود گردشگر شاهد اشتغالزایی نیز خواهیم بود، یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها در استان جاده و راه‌آهن است.
حیدری با تاکید بر اینکه شرایط برای حضور قرارگاه خاتم‌الانبیا در چهارمحال و بختیاری توسط دستگاه‌های اجرایی متولی فراهم شود، بیان کرد: موانعی که بر سر راه انعقاد تفاهم‌نامه با این قرارگاه برای ورود به پروژه‌های عمرانی وجود دارد به سرعت برطرف شود، جلسات هماهنگی به همین منظور به‌صورت هفتگی برگزار شود.
وی در خصوص ورود قرارگاه خاتم‌الانبیا به پروژه احداث بیمارستان 1000 تختخوابی در شهرکرد، یادآور شد: برای تامین اعتبار این پروژه می توان از چند روش ورود پیدا کرد، تهاتر نفت، اخذ مجوز ماده 23 و فروش ملک از جمله این روش‌ها است که باید مورد پیگیری قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز