خبرگزاری کار ایران

نام نویسی۱۲ هزار واحد تولیدی و خدماتی چهارمحال و بختیاری در سامانه جامع تجارت

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۱۱۰

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صمت استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۲ هزار و ۲۷۰واحد تولیدی، توزیعی و خدماتی در سامانه تجارت ثبت نام کردند.

به گزارش ایلنا جهانبخش مرادی اظهارداشت: واحد‌های تولیدی، توزیعی، خدماتی و انبار‌های استان تا پایان مهر فرصت دارند نسبت به ثبت کالا‌های تولیدی و انبار شده خود در گروه‌های اعلامی مبادرت کنند و از اول آبان برخورد قانونی با واحد‌های ثبت‌نام نکرده مشمول صورت می‌گیرد.


 وی افزود: تمامی واحد‌های تولیدی و انبار‌های عمده چهارمحال و بختیاری که در زمینه تولید یا نگهداری کالا‌های اساسی شامل برنج خارجی، چای خشک خارجی و شکر سفید و محصولاتی مانند کره حیوانی و نباتی، گوشت مرغ، گوشت قرمز، لوازم یدکی خودرو، تایر، فولاد و محصولات معدنی فعالیت دارند، باید تا انتهای مهرماه نسبت به ثبت نام در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.


مرادی خاطرنشان کرد: این واحد‌ها باید بر حسب نوع فعالیت نسبت به ثبت دقیق آمار تولیدات و محصولات انبار شده خود از ابتدای امسال اقدام و شناسه مربوطه را دریافت کنند.


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صمت استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: انبار‌ها و مراکز نگهداری که محصولاتی از جمله کالا‌های اساسی شامل برنج خارجی، چای خشک خارجی، شکر سفید و محصولاتی مانند کره حیوانی و نباتی، گوشت مرغ، گوشت قرمز، لوازم یدکی خودرو و تایر را نگهداری می‌کنند در صورت ثبت نکردن اطلاعات انبار خود، مرتکب قاچاق کالا می‌شوند و در صورت شناسایی به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.


مرادی بیان کرد: بر اساس تأکید وزارت خانه صمت، اطلاع‌رسانی‌های لازم در مورد لزوم ثبت اطلاعات واحد‌های صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری و انبار‌ها و مراکز نگهداری در سامانه جامع تجارت از اردیبهشت امسال به همه واحد‌های صنعتی و انبار‌های شهرستان‌های ده گانه استان انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز