خبرگزاری کار ایران

طرح مانور خدمت در شهرک منظریه شهرکرد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۴۸۶

سرپرست مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری از اجرایی شدن طررح مانور خدمت در خصوص روند حل مشکلات شهرک منظریه شهرکرد خبرداد.

به گزارش ایلنا، خسرو کیانی اظهار کرد: در راستای توسعه عدالت و حسب دستور استاندار ساماندهی و رفع مشکلات روبنایی و زیربنایی شهرک منظریه با انجام مانور چند منظوره در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: انجام عملیات خاکبرداری، تسطیح معابر، جمع‌آوری نخاله ساختمانی، ساماندهی فضای سبز و زباله‌ها و آسفالت معابر انجام شد و تا رفع کامل مشکلات این شهرک کار ادامه دارد.

کیانی با اشاره به اینکه اتصال جاده منظریه به کمربندی شمالی شهرکرد یکی از خواسته‌های به حق مردم بود، عنوان کرد: ۱۱ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری، زیرسازی، روسازی و آسفالت جاده انجام شده است و تا روزهای آینده زیر بار ترافیک می رود.

سرپرست مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه در سال‌های گذشته با کاهش فشار آب تامین آب شرب برای طبقات بالا در ساختمان‌های بلندمرتبه منظریه با مشکل مواجه می شد، گفت: با اجرای طرح پدافندی آبرسانی در سال گذشته این مشکل برطرف شد و مردم در این شهرک با کاهش فشار و قطعی آب مواجه نمی شوند.

وی با تاکید بر اینکه طبق تفاهم‌نامه منعقد شده در سفر وزیر کشور به چهارمحال و بختیاری، شهرک منظریه به شهرداری تحویل شده است، یادآور شد: کار جهادی در منظریه تا حل تمامی مشکلات ادامه دارد.

کیانی در پایان با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های زلزله‌خیز در کشور محسوب می شود، خاطرنشان کرد: کلیه نقاط تحت رصد هستند و تلاش می شود تا ساخت و سازها در شهرک منظریه مطابق با استانداردهای آیین‌نامه صورت بگیرد و اکثر ساختمان‌ها نیز دارای ایمنی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز