خبرگزاری کار ایران

در تجمع اعتراضی کارگران عنوان شد:

کارگران کوهرنگ ۴ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۷۷

چکیده: «مشکلات این شرکت از وقتی شروع شد که این شرکت از سال ۸۶ به بخش خصوصی واگذار شد. / ادعای اقتصادی نبودن فعالیت با توجه به تکنولوژی مورد استفاده در این شرکت خلاف واقع است.»

چهار ماه حقوق ۱۳۰ نفر از کارگران کارخانه شرکت گروه صنعتی فلات کوهرنگ که در تولید لبنیات با نام تجاری «کوهرنگ» فعالیت می‌کند، پرداخت نشده است.

به گزارش دریافتی ایلنا، یکی از کارگران کوهرنگ که روز پنجشنبه به همراه جمعی از همکارانش در مقابل ساختمان این کارخانه تجمع کرده بودند درباره سایر مطالبات کارگران گفت: حق بیمه تامین اجتماعی کارکنان این شرکت نیز از خردادماه سال جاری پرداخت نشده است.

این کارگر از مراجعات مکرر برای رفع مشکلات پرداخت حقوق کارکنان این شرکت به مسوولان استانی، شهرستانی و مسوولان بخش صنعت خبرداد و اظهار کرد: شش ماه است مدیرعامل این شرکت در محل شرکت حضور نیافته و هیچ کدام از مسوولان شرکت نیز پاسخگوی کارکنان نیستند.

یکی دیگر از کارگران که خود را از سرپرستان بخش تولید این شرکت معرفی می‌کرد گفت: در این شرکت حدود ۵۰۰ پرسنل در سه شیفت کاری فعال بودند و محصولات آن به کشور عراق صادر می‌شد ولی مشکلات ناشی از سوء مدیریت به حدی رسیده که از پرداخت حقوق ۱۳۰ نفر پرسنل عاجز مانده است.

وی که خواست نامش فاش نشود، گفت: مشکلات این شرکت از وقتی شروع شد که این شرکت از سال ۸۶ به بخش خصوصی واگذار شد.

این کارگر با بیان اینکه تجهیزات این شرکت تولیدی لبنیات از مجهز‌ترین ادوات این صنعت در کشور است، گفت: ادعای اقتصادی نبودن فعالیت با توجه به تکنولوژی مورد استفاده در این شرکت خلاف واقع است.

گفتنی است، گروه صنعتی فلات کوهرنگ در شهر کیان از توابع شهرستان شهرکرد و در فاصله هفت کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز