خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت مالی و خزانه داری کل کشور:

تمام عیدی کارمندان و بازنشستگان تا پایان بهمن یا اسفند پرداخت می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۹۲۳

تمامی مزایا و عیدی های کارمندان و بازنشستگان را تا پایان بهمن ماه و نهایتا اسفند ماه پرداخت خواهیم کرد.

معاون نظارت مالی و خزانه داری کل کشور گفت: وضعیت مالی خزانه به صورت تعهدی نیست، به همین دلیل بدهکار و بستانکار آن مشخص نیست. درآمدهای خزانه به مرور وصول می شود و باید اعتباراتی که به خزانه می آید را مدیریت کنیم که درآمدهای آن به درستی هزینه شود، تا بتوانیم از این درآمدها بهترین استفاده را کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت الله اکرمی، در حاشیه دومین همایش استانداردهای حسابداری عمومی و در جمع خبرنگاران گفت: عیدی و مزایای کارمندان و بازنشستگان تا پایان امسال تماما پرداخت می شود همچنین با توجه به عزم ملی در دولت تدبیر و امید، بودجه سال ۹۴ را نیز بر مبنای بودجه ریزی عملکردی در نظر گرفته و استانداردهایی برای آن تعریف کردیم که بودجه ریزی دستگاه ها مبتنی بر عملکردشان باشد.

معاون نظارت مالی و خزانه داری کل کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر حسابداری خزانه به صورت نقدی است، گفت: وضعیت مالی خزانه به صورت تعهدی نیست، به همین دلیل بدهکار و بستانکار آن مشخص نیست. درآمدهای خزانه به مرور وصول می شود و باید اعتباراتی که به خزانه می آید را مدیریت کنیم که درآمدهای آن به درستی هزینه شود، تا بتوانیم از این درآمدها بهترین استفاده را کنیم.

وی گفت: در این راستا کارهای ارزشمندی در حوزه مدیریت بدهی های دولت انجام گرفته است، همچنین لایحه ای به مجلس تقدیم شده که در آن درباره دارایی ها و مدیریت این منابع تصریح شده است و خوشبختانه محدوده کارها برای دستگاه های اجرایی را تنظیم کرده ایم.

اکرمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امسال هم شاهد ترافیک واریز درآمدها به خزانه کشور هستیم یا خیر، گفت: خیر با تاکید روحانی امسال در تلاش بودیم که تا پایان سال شاهد این مساله نباشیم.

وی تصریح کرد: همچنین تمامی مزایا و عیدی های کارمندان و بازنشستگان را تا پایان بهمن ماه و نهایتا اسفند ماه پرداخت خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز