خبرگزاری کار ایران

مفتح:

توجهی به بخش خصوصی در لایحه بودجه ۹۴ نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۰۸۸

اعضای کمیسیون تلفیق مجلس سعی کردند بودجه جاری کشور بیش از حد افزایش پیدا نکند و با لحاظ کردن واقعیت اقتصادی و سیاسی کشور، ارقام درآمدی و هزینه ای به صورت واقعی دیده شود.

در لایحه بودجه ۹۴ به رونق اقتصادی و بخش خصوصی در اقتصاد توجه شده است.

ایلنا سخنگوی کمیسیون تلفیق افزود: ما در این کمسیون تلاش کردیم عمده‌ترین مشکلات کشور را مورد توجه قرار داده و حل و فصل کنیم.

محمد مهدی مفتح روز یکشنبه در نخستین جلسه رسیدگی به لایحه بودجه سال ۹۴ کل کشور با قرائت گزارش کمیسیون تلفیق مجلس اظهار داشت: ما در این کمسیون تلاش کردیم عمده ترین مشکلات کشور را مورد توجه قرار داده و حل و فصل کنیم.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون تلفیق مجلس سعی کردند بودجه جاری کشور بیش از حد افزایش پیدا نکند و با لحاظ کردن واقعیت اقتصادی و سیاسی کشور، ارقام درآمدی و هزینه ای به صورت واقعی دیده شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق رسیدگی کننده به لایحه بودجه ۹۴ در مجلس خاطرنشان کرد: ما در بررسی لایحه بودجه سال آینده همچنین تلاش کردیم حجم تبصره ها و بندها کاهش یابد و در این راستا بندها و موادی را که در قانون الحاقی تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تصویب کرده بودیم در لایحه بودجه لحاط نشد.

مفتح تصریح کرد: در لایحه بودجه سال ۹۴ کل کشور توجه ویژه‌ای به زندگی مردم و کاهش فشار اقتصادی به آنان، رونق اقتصادی و حضور بخش خصوصی در اقتصاد کشور شده است.

وی تاکید کرد: ما در این لایحه تلاش کردیم قیمت منطقی برای نفت در نظر بگریم همچنین در این لایحه به بخش فرهنگ دینی توجه به سزایی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز