خبرگزاری کار ایران

در حاشیه سفر ظریف به آفریقا انجام شد؛

انعقاد یادداشت تفاهم اقتصادی میان ایران و ایگاد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۷۶۰

بر اساس انعقاد یادداشت تفاهم میان ایران و افریقا، ایگاد تسهیلات همکاری میان شرکت سلامت الکترونیک برکت را با ۸ کشور عضو این سازمان منطقه ای در چارچوب طرحهای حوزه سلامت الکترونیک و ارائه این خدمات در کشورهای آفریقایی فراهم خواهد آورد.

بر اساس انعقاد یادداشت تفاهممیان ایران و افریقا، ایگاد تسهیلات همکاری میان شرکت سلامت الکترونیک برکت را با ۸ کشور عضو این سازمان منطقه ای در چارچوب طرحهای حوزه سلامت الکترونیک و ارائه این خدمات در کشورهای آفریقایی فراهم خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طی سفر دکتر ظریف وزیر محترم امورخارجه به چند کشور آفریقا، یادداشت تفاهم همکاری میان شرکت سلامت الکترونیک برکت(اپراتور سلامت الکترونیکی) و " مرجع میان دولتی برای توسعه آفریقا» موسوم به ایگاد در تاریخ ۱۳ بهمن ۹۳ در نایروبی امضا شد.

این یادداشت تفاهم در حضور جناب آقای دکتر جواد ظریف وزیر محترم امورخارجه، میان آقای سید سجاد مروجی مدیرعامل شرکت سلامت الکترونیک برکت و خانم فاطمه عدن معاون سلامت ایگاد در جهت توسعه خدمات سلامت الکترونیکی، سلامت همراه و دوراسلامت شرکت برکت به کشورهای حوزه آن سازمان منطقه ای امضا شد.

بر اساس این یادداشت تفاهم، ایگاد تسهیلات همکاری میان شرکت سلامت الکترونیک برکت را با ۸ کشور عضو این سازمان منطقه ای در چارچوب طرحهای حوزه سلامت الکترونیک و ارائه این خدمات در کشورهای آفریقایی فراهم خواهد آورد.

گفتنی است، ایگاد متشکل از ۸ کشور کنیا، اتیوپی، سومالی، سودان، جیبوتی، سودان جنوبی تانزانیا و اریتره است. این یادداشت تفاهم در پرتو سفر اخیر دبیر اجرایی ایگاد به جمهوری اسلامی ایران و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سلامت الکترونیک برکت صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز