خبرگزاری کار ایران

طیب‌نیا در دیدار با حجت‌الاسلام سعیدی:

از شرایط دشوار فعلی عبور می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۷۵۴

به لحاظ اینکه در مکتب انقلاب یک واحد بودیم توانستیم در جنگ تحمیلی پیروز شویم و اکنون نیز باید در ۴ جبهه فرهنگی٬ اقتصادی٬ نظامی و سیاسی با دشمن مقابله کنیم.

وزیر اقتصاد و امور دارایی در سفر یک‌روز خود به قم٬ با حجت‌الاسلام سعیدی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم٬ علی طیب‌نیا در دیدار با حجت‌الاسلام سعیدی اظهار داشت: هدف دشمن از تحریم دو سال اخیر به زانو درآوردن نظام بود که با تدبیر مسئولان این امر تحقق نیافت.

وی ادامه داد: اگر در مذاکرات هسته‌ای توفیقات نسبی به دست آوردیم به خاطر مقاومت مردم و مسئولان بود.

وزیر اقتصاد خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی مقطعی می‌توانیم از شرایط دشوار فعلی عبور کنیم.

همچنین حجت‌الاسلام سعیدی در دیدار با علی طیب‌نیا عنوان کرد: به لحاظ اینکه در مکتب انقلاب یک واحد بودیم توانستیم در جنگ تحمیلی پیروز شویم و اکنون نیز باید در ۴ جبهه فرهنگی٬ اقتصادی٬ نظامی و سیاسی با دشمن مقابله کنیم.

وی ادامه داد: به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروهای نظامی و بسیجی نه تنها دشمن نتوانست در عرصه نظامی خودی نشان دهد بلکه قدرت جمهوری اسلامی را نیز پذیرفت و مطمئنا در عرصه سیاسی هم توفیقی پیدا نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه باید به دو عرصه فرهنگی و اقتصادی توجه ویژه‌ای داشته باشیم٬ اظهار داشت: ‌‌ همان خداوندی که ما را در عرصه نظامی و سیاسی موفق کرده است در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی نیز کمک می‌کند و امیدواریم با همدلی که در شما دولتی‌ها وجود دارد در این کار هم موفق شوید.

وی در پایان تاکید داشت: از حاشیه‌سازی به شدت پرهیز کنید تا از فضایی که جامعه جهانی درست کرده است سربلند و پیروز بیرون بیایید که موفقیت شما موجب روسیاهی دشمن می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز