خبرگزاری کار ایران

ایلنا بررسی می‌کند:

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تغییر می‌کند!

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۵۶

در روزهای گذشته گمانه زنی‌هایی مبنی بر احتمال تغییر مدیرعامل بانک رفاه کارگران مطرح شده و طبق اطلاعات به دست آمده از منابع موثق، احتمال جایگزینی علی صدقی، مدیرعامل سابق بانک ملی ایران با محمدرضا نظری وجود دارد.

در روزهای گذشته گمانه زنی‌هایی مبنی بر احتمال تغییر مدیرعامل بانک رفاه کارگران مطرح شده است براین اساس برای یافتن صحت و سقم این مسئله در تماس با اعضای هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی، چند و چون این گمانه‌زنی‌ها را جویا شدیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکثر اعضای هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی از پاسخ دادن به این پرسش شانه خالی کردند، اما عباس کبریائی زاده، رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در گفت وگو با ایلنا عنوان کرد که هر زمان این تغییر صورت گیرد، نتایج و اخبار آن از طریق روابط عمومی سازمان منتشر می‌شود.

اما محمدی رئیسی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بانک رفاه کارگران در این خصوص به ایلنا، گفت: از چند روز گذشته صحبت‌هایی در این خصوص در سازمان تامین اجتماعی مطرح شد، اما مسئله تغییر مدیرعامل بانک رفاه کارگران و جایگزینی علی صدقی با محمدرضا نظری در نهایت منتفی شد.

در همین زمینه و در گفت وگویی که با سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی داشتیم، وی به این مسئله واکنش نشان داد و اعلام کرد که تاکنون انتصابی در این زمینه صورت نگرفته است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: هر زمان که حکمی زده شود، انتصاب صورت می‌گیرد و باید بگویم در این خصوص بحث‌های زیادی صورت گرفته اما تاکنون فردی به عنوان مدیرعامل جدید بانک رفاه کارگران منصوب نشده است.

نوربخش تصریح کرد: این مسئله را باید در نظر داشت که در خصوص مراکزی مانند بانک که نهادی مالی است، شایعات و گمانه‌زنی‌ها اثرات سوئی را برجای می‌گذارد و پاسخ دادن به این پرسش، به صلاح سازمان تامین اجتماعی نیست.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درپایان تاکید کرد: هر سیستم برای تغییرات باید مراحلی را طی کند و تغییرات ممکن است که ایجاد شود، اما بنده تاکنون حکمی برای آقای صدقی نزده‌ام.

گفتنی است که طبق اخبار به دست آمده، علی صدقی تا چندی دیگر به عنوان مدیرعامل جدید بانک رفاه کارگران معرفی خواهد شد.

صدقی در دولت محمود احمدی‌نژاد و پیش از محمدرضا خاوری مدیرعامل بانک ملی ایران بوده است به طوری که وی از آذرماه سال ۸۵ تا اواخر فروردین ماه سال ۸۸ در این سمت مشغول به فعالیت بود.

گفته می‌شود که همراهی نکردن صدقی در اعطای تسهیلات مصوب دولت نهم در سفرهای استانی و نیز پرداخت وام به طرح‌های زود بازده، از جمله دلایل برکناری وی از سمت ریاست بانک ملی ایران بوده است.

اما آنچه که مشخص است، دکتر نوربخش در این گفت و گوی کوتاه به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، موضوع احتمال تغییر مدیرعامل بانک رفاه کارگران را رد نکرده است.

اما از سوی دیگر به دلیل اینکه در این گفت و گو، عنوان می‌شود « پاسخ دادن به این سوال که آیا مدیرعامل بانک رفاه کارگران تغییر می‌کند یا خیر، به صلاح سازمان تامین اجتماعی نیست»، کلیت موضوع را کمی قابل تامل می‌کند.

چرا که اگر قرار است انتصابی صورت گیرد یا اینکه مدیری جای خود را به دیگری بسپارد، نباید حساسیتی را برانگیزد و یک موضوع ساده را به امری پیچیده تبدیل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز