خبرگزاری کار ایران

نخستین جشنواره ملی فرهنگ مالیاتی کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۷۷

خستین جشنواره فرهنگ مالیاتی با رویکرد فرهنگی و هنری به مقوله مالیات، و با موضوعات شش گانه «مالیات و آبادانی کشور»، «مالیات و توسعه خدمات آموزشی»، «مالیات و توسعه اقتصادی»، «مالیات و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی»، «مالیات و توسعه زیرساخت های شهری» و «مالیات و عدالت اجتماعی» آغاز به کار کرد.

نخستین جشنواره ملی فرهنگ مالیاتی با انتشار فراخوان کلید خورد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه مالیاتی ایران، نخستین جشنواره فرهنگ مالیاتی با رویکرد فرهنگی و هنری به مقوله مالیات، و با موضوعات شش گانه «مالیات و آبادانی کشور»، «مالیات و توسعه خدمات آموزشی»، «مالیات و توسعه اقتصادی»، «مالیات و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی»، «مالیات و توسعه زیرساخت های شهری» و «مالیات و عدالت اجتماعی» آغاز به کار کرد.

علاقمندان در رده های مختلف سنی تا پایان اسفندماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را دبیرخانه جشنواره و یا روابط عمومی ادارات امور مالیاتی مراکز استانها ارسال نمایند. براساس این گزارش، بخش های مختلف این جشنواره شامل بخش هنرهای تصویری(فیلم کوتاه، پویانمایی، ساخت تیزر، موبایل فیلم و عکس)، بخش هنرهای تجسمی(طراحی و نقاشی، کاریکاتور و طراحی پوستر)، بخش ادبیات(انشاء، شعر، داستان کوتاه، نمایشنامه و فیلم نامه نویسی) و بخش رسانه های دیجیتال(وبلاگ نویسی و طراحی بازی - سرگرمی) بوده و به آثار برگزیده هر بخش، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

گفتنی است علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند اطلاعات لازم در خصوص فراخوان جشنواره، آئین نامه و سایر اطلاعات را از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی WWW. INTAMEDIA. IR کسب نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز