خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان؛

ارتقا روحیه خودباوری میان زنان و تقویت آن بسیار مهم است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۰۵۸

ارتقا روحیه خودباوری میان زنان و تقویت این مهم، نخستین شرط ارتقا جایگاه زنان در عرصه های مختلف است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: ارتقا روحیه خودباوری میان زنان و تقویت این مهم نخستین شرط ارتقا جایگاه زنان در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده استان افزود: بانوان استان باید حضور فعال‌تر و موثرتری به ویژه در عرصه اجتماعی داشته باشند. چراکه توانمندی و نقش آفرینی این قشر در زمان‌های مختلف از جمله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به اثبات رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: سهم توانمندی زنان لرستانی در حوزه های مختلف بسیار قابل توجه بوده و این در حالی است که حضور این قشر در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی کمتر از حد انتظار است.

وی با تاکید بر بستر سازی لازم جهت حفظ و ارتقا جایگاه زنان لرستان در عرصه های اجتماعی تصریح کرد: ارتقا روحیه خودباوری میان زنان و تقویت این مهم نخستین شرط ارتقا جایگاه زنان در عرصه های مختلف است.

وی با ملزم کردن دستگاه‌های استان در جهت برنامه ریزی برای حضور زنان در عرصه های اجتماعی گفت: مدیران باید با حفظ شئونات اسلامی، شرایط را برای اثرگذاری بیشتر زنان فراهم و فرصت های مناسب شغلی برای این قشر ایجاد کنند.

وی با اشاره به جایگاه و نقش موثر بانوان در مسیر رشد و توسعه لرستان تصریح کرد: باید همه تلاش خود را در جهت بسترسازی لازم برای رشد و ارتقای نقش بانوان در ابعاد مختلف توسعه استان بکارگیرند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان همچنین لرستان ظرفیت برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی را دارد که به این منظور دستگاه‌ها باید برای میزبانی این رویدادها در استان تلاش کرده و با مقامات کشوری رایزنی کنند.

شاهرخی گفت: در خصوص مسایل پزشکی و بهداشتی زنان و ارتقا سلامت این قشر نیز افزود: این مباحثبه دبیرخانه شورای سلامت و دفتر امور اجتماعی استان به منظور طرح در کارگروه سلامت ارجاع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز