خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک توسعه تعاون:

پایه بودجه ای بانک توسعه تعاون اصلاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۳۰

بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون با ارائه خدمات بهینه به مشتریان از سال گذشته تاکنون در حوزه جذب منابع، رشد قابل توجهی داشته به گونه ای که سرمایه این بانک اکنون به هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بالغ شده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: در جهت ارائه خدمات بهینه به تعاونگران و با مساعدت های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پایه بودجه ای این بانک اصلاح شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمدعلی سهمانی اظهار داشت: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون با ارائه خدمات بهینه به مشتریان از سال گذشته تاکنون در حوزه جذب منابع، رشد قابل توجهی داشته به گونه ای که سرمایه این بانک اکنون به هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بالغ شده است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال اصلاح ترکیب شعب هستیم، افزود: درحال حاضر بهبود و اصلاح شعب در راستای دستیابی به اهداف بانک با نگاهی توسعه ای دنبال می شود و براین اساس در یکسال گذشته سهم بانک توسعه تعاون از بازار ۵۰ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون افزود: باید تلاش های بیشتری درجهت توازن بین درآمدها و هزینه ها بکار گرفته شود به گونه ای که مدیریت هزینه ها و کنترل هوشمندانه آن ها محور فعالیت قرار گیرد.

وی بر جهت گیری حرکت ها و فعالیت های بانک توام با شتاب دهی جدی و اساسی بر اقدامات موثر تاکید کرد و افزود: رشد متوازن ترکیب و کیفیت منابع بانک باید به کاهش قیمت تمام شده پول در بانک منجر شود ضمن آنکه کیفیت سپرده ها همراه با قیمت تمام شده پول ازموارد مهم در فریند خدمت رسانی به جامعه هدف می باشد.

سهمانی اضافه کرد: بازاریابی مناسب و امتیازدهی در چارچوب ضوابط و مقررات ضامن توامان کمیت و کیفیت خدمات رسانی به مشتریان تلقی می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز