خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید بانک کشاورزی:

برنامه های جدید بانک کشاورزی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۲۰

بدون شک همکاران ما در بانک کشاورزی تامین نیازهای کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی را که از اهمیت بالایی برخوردار است، مورد عنایت ویژه قرار می دهند و امیدواریم این موارد در تمام تصمیم گیری ها، مذاکرات و مواجهه با مشتریان مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل بانک کشاورزی برنامه های جدید این بانک را اعلام کرد و گفت: مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مشتریان مورد تاکید مسئولان آن است؛ هرچند برای توسعه بخش کشاورزی و اعتلای اقتصاد کشور باید گام های بزرگی در این زمینه برداشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از بانک کشاورزی، مرتضی شهیدزاده افزود: بدون شک همکاران ما در بانک کشاورزی تامین نیازهای کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی را که از اهمیت بالایی برخوردار است، مورد عنایت ویژه قرار می دهند و امیدواریم این موارد در تمام تصمیم گیری ها، مذاکرات و مواجهه با مشتریان مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: قصد داریم برای اعتلای بانک کشاورزی، تامین امنیت غذایی و اعتبارات مورد نیاز کشاورزی و تولید در کشور تلاش کنیم و امیدوارم بتوانیم نقش پراهمیت خود را به خوبی اجرا نماییم تا جایگاه بانک را یکبار دیگر به دوران شکوفایی و طلایی خود در سالهای گذشته ارتقا دهیم.

شهیدزاده گفت: بانک باید همچون دوره های قبل با همت و تلاش همکاران بانک که سالیان سال تجربه اداره آن را دارند و گنجینه ای از تجارب ارزنده پشتوانه کار آنها است، اداره شود و مدیران بانک و همکاران با اطمینان کامل مسئولیت ها و اختیارات قبلی محوله از سوی هیات مدیره بانک را با جدیت تمام و به نحو احسن به انجام برسانند.

وی تاکید کرد: به تک تک مدیران اطمینان می دهم که همچنان بستر لازم برای تداوم همکاری فراهم شود تا آنها با اطمینان و آرامش خاطر هدایت گر بخش های مختلف برای نیل به اهداف تعیین شده باشند.

وی اضافه کرد: تمام اختیارات تفویض شده به واحدهای ستادی و مدیریت و شعب همچنان به قوت خود باقی است و همکاران باید به نحوی اقدام کنند تا با بهره گیری از اختیارات مذکور و نیروی انسانی و امکانات موجود موجبات ارتقا عملکرد خود را در بخش های مختلف فراهم کرده تا سهم بانک از سپرده ها و منابع مردمی افزایش دهند.

مدیرعامل جدید بانک کشاورزی اظهار داشت: از تمام همکاران به ویژه مدیران و روسای شعب سراسر کشور انتظار دارم تلاش خود را برای کاهش مطالبات غیرجاری و تعیین تکلیف طرح های راکد و مشارکت های مدنی بلاتکلیف افزایش دهند تا از منابع بانک و سهم بازار به نحو مطلوب تری استفاده شود.

وی با بیان آنکه از پیشنهادات همکاران استقبال می کند، افزود: توسعه و رشد پایدار بانک و حفظ و توسعه سپرده گذاران بانکی مستلزم رشد معقول و منطقی درآمدها و سودآوری بانک است، وجود زیان در هیچ شعبه و بخشی از فعالیت های بانکی پذیرفته و منطقی نیست.

وی گفت: از این رو از همکاران و به ویژه روسای شعب انتظار است براساس یک نقشه راه مشخص تلاش خود را برای حذف زیان های احتمالی و افزایش سودآوری های معقول با حفظ رسالت بانک در مشارکت هرچه بیشتر در توسعه کشاورزی کشور گسترش دهند و شایسته است مدیریت ها و شعب برنامه ریزی لازم را انجام دهند و مطابق آن عمل کنند.

شهیدزاده گفت: افزایش سهم بانک از منابع مردمی زمینه ساز پرداخت بهتر و حمایت مطلوب تر از بخش کشاورزی خواهد بود و مهم ترین عاملی که نشان می دهد موسسات مالی از کارآیی لازم برخوردار است، تعادل بین هزینه ها و درآمدها یا به نوعی سودآوری است و همکاران باید به گونه ای مدیریت کنند که حاصل عملیات شعبه به سودآوری و کسب درآمد بیشتر در نتیجه اعمال مدیریت صحیح منابع و مصارف منجر شود.

وی تصریح کرد: کاهش مطالبات غیرجاری و تعیین تکلیف طرحهای راکد و مشارکتهای مدنی بلاتکلیف و استفاده از ابزارها و اختیارات تفویضی در زمینه تمدید و تقسیط تسهیلات و بخشودگی شش درصد جرائم تأخیر همچنان موثر واقع شود.

گفتنی است، چندی پیش طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی مرتضی شهیدزاده به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی منصوب شد.

آیین تکریم ومعارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک با حضور محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی و معاونان این وزارتخانه، محمد پاریزی معاون امور بانکی، بیمه و نظارت بر اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی وزارت امور اقتصادی و دارایی، عیسی کلانتری دبیرکل خانه کشاورز، جمعی از نمایندگان مجلس و برخی از مدیران نظام بانکی کشور برگزار شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز