خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک کشاورزی در بازدید از غرفه ایلنا:

طرح های اشتغال زایی را به مردم معرفی کنید

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۰۷۸

با توجه به اینکه ایلنا یک خبرگزاری کارگری است و مورد توجه قشر کارگر و کارمند است بهتر است قسمتی از سایت خود را به طرح‌های اشتغال‌زایی اختصاص دهد.

مدیرعامل بانک کشاورزی از غرفه ایلنا بازدید کرد و ضمن بازدید از زحمات گروه اقتصادی خبرگزاری ایلنا و توجه مدیران و سیاست‌گزاران این خبرگزاری به مقوله کشاورزی قدردانی کرد.

دکتر طالبی گفت: با توجه به اینکه ایلنا یک خبرگزاری کارگری است و مورد توجه قشر کارگر و کارمند است بهتر است قسمتی از سایت خود را به طرح‌های اشتغال‌زایی اختصاص دهد به طور مثال بانک کشاورزی آمادگی دارد که طرح‌هایی که از نظر ریالی کم هستند و حداکثر رقم آنها ۵۰۰ میلیون تومانی است به مردم و داوطلبان سرمایه‌گذاری معرفی کنند این طرح ها علاوه بر اینکه پر بازده هستند از نظر مقدار اشتغال نیز قابل توجه هستند.

وی در خصوص افزایش سرمایه بانک گفت: این بانک در ابتدای تاسیس با حداقل سپرده قانونی که ۱۰ درصد بوده است نزد بانک مرکزی شروع به کار کرده است و اکنون با توجه به بسته خروج از رکود دولت این بانک نیز قرار است سرمایه خود را افزایش دهد.

وی در آخر در خصوص میزان تسهیلات بانک کشاورزی در سال جاری گفت: این رقم تاکنون به ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد رسیده است که ۹۰ درصد آنها اختصاص به پروژه های کشاورزی داشته است و پیش‌بینی می شود با سیاست‌های جدید اقتصادی دولت این بخش از صنعت مولد کشور آینده خوبی را پیش رو داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز