خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بیمه ایران:

مترو ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۷۶۵

بزرگترین خسارت بیمه ای در تاریخ بیمه کشور به میزان ۵۰۰ میلیارد ریال اخیرا به شرکت قطارهای شهری تهران و حومه(مترو) به دلیل آبگرفتگی سال ۹۱ پرداخت شده است.

مدیرعامل بیمه ایران اعلام کرد: بزرگترین خسارت بیمه ای در تاریخ بیمه کشور به میزان ۵۰۰ میلیارد ریال اخیرا به شرکت قطارهای شهری تهران و حومه(مترو) به دلیل آبگرفتگی سال ۹۱ پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، محمود امرالهی با بیان اینکه این شرکت در طرح های بزرگ اقتصادی همراه اقتصاد ملی بوده است و همچنان به همراهی خود ادامه می دهد، افزود: پرداخت این میزان خسارت(پنجاه میلیارد تومان) نمونه ای از این همکاری هاست.

گفتنی است، بارش باران بهاری باعثآبگرفتگی در ایستگاه مترو خیابان آزادی تهران در فروردین سال ۹۱ شده بود.

کل خسارت مترو در آن زمان ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده بود که به دلیل فشارهای دولت قبل پرداخت نشد میزان خسارت مترو پس از دو سال با احتساب بدهی های معوق و طولانی شدن زمان بازپرداخت به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت که در دولت یازدهم اقدامات لازم برای پرداخت آن انجام شد.

وی از برنامه ریزی گسترده برای بهتر شدن آینده بیمه ای و خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان خبر داد و اظهار داشت: این شرکت قرارداد همکاری با بنیاد شهید منعقد کرده تا بتواند به خانواده های معظم شاهد و جانبازان خدمت رسانی کند.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران در ادامه افزایش کیفیت خدمات، توسعه فرهنگ بیمه و توسعه فرهنگ بیمه زندگی را از برنامه های اصلی این شرکت در دوره جدید اعلام کرد و گفت: ایجاد بستر مناسب اطلاع رسانی، گزارش گیری و آموزش کاربردی مهم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز