خبرگزاری کار ایران

در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود؛

همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۰۲

همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری استان اصفهان، ۵ آذر ماه سال جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی اتاق اصفهان برگزار می‌شود.

دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان گفت: همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری استان اصفهان با حضور سرمایه گذاران داخلی و با هدف معرفی پنجاه فرصت گردشگری استان اصفهان در بخش های مختلف ۵ آذرماه سال جاری در سالن همایش های بین المللی اتاق اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سید اسماعیل محمودی افزود: نمایشگاه معرفی فرصت های گردشگری شامل طرح تجاری(bussnes plan) و تصاویر مناطق مورد نظر جهت انجام پروژه های گردشگری در حاشیه همایش برپا می شود.

محمودی تصریح کرد: در این همایش وزیر اقتصاد و دارایی، رییس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسوولین اقتصادی حضور پیدا می کنند.

عضو کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه این جلسه از حضور سرمایه گذاران تخصصی گردشگری و همچنین سرمایه گذاران سایر بخش ها در این همایش خبر داد و گفت: اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر ایران بستر مناسبی برای توسعه سرمایه گذاری در عرصه گردشگری است.

علی کرباسی زاده اضافه کرد: گردشگری به عنوان بهترین فرصت سرمایه گذاری در استان اصفهان به شمار می آید زیرا سایر بخش ها در استان تکمیل ظرفیت شده است و گردشگری می تواند زمینه فعالیت جدیدی برای سرمایه گذاران فراهم سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز